adiabatic Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hei, Jeg har nettopp skrevet en artikkel om hva hver enkelt komponent gjør i en pc samt lagt til mine egne meniger. Ta en titt her. Håper den kan være til hjelp for de som er relativt ny i pc verden. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Kult! Denne skal jeg lese i morgen. Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) denne kommer garantert til å bli brukt. Bra jobba Endret 10. november 2009 av Magronmhr Lenke til kommentar
adiabatic Skrevet 10. november 2009 Forfatter Del Skrevet 10. november 2009 Takk for responsen. Hvis det er noe dere savner så si fra her eller legg igjen en "comment". Målet med siden er å være til så stor støtte som mulig for alle oss som elsker HW. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Det er mange som bruker pc og vet hvordan man bruker den, men ikke vet hvordan den faktisk er bygget opp, hvordan komponentene fungerer og samspillet imellom dem. Selv om jeg vet endel om komponenter så er jeg ikke helt hardcore på det området, så da er det alltid kult å lese en sånn artikkel! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå