Gjest Guest_Nora_* Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg er bifil. Er sammen med en gutt, og har vært det veldig lenge. For flere år siden, traff jeg en lesbisk jente jeg ble forelsket i. Hun likte meg også. Jeg gikk da for å være hetero. Vi flørtet litt, men så trakk hun seg unna. Hun har vært forelsket i heterofile jenter før, og var redd for å bli såra. Det er forklaringen jeg har fått i etterkant. Vi bodde i samme by i flere år. Vi chattet sammen en del, men ganske ofte svarte hun ikke når jeg skrev til henne på nettet. Ofte gle det ut i sanden når jeg spurte om vi skulle treffes. Hun vet at jeg har vært forelsket i henne. Etter at hun fikk vite det (gjennom en kompis) var hun litt mer pågående en liten periode, men det avtok. Så gikk det tilbake til det samme. Jeg flyttet fra byen. Vi møttes en gang før det, og avtalte å treffes igjen en gang til. Hun avlyste den avtalen. I starten av 2009 chattet vi lite på nettet. Omsider tenkte jeg relativt sjelden på henne, sjeldnere enn før. Så begynte hun å ta kontakt. Hun ringte meg en gang etter at hun hadde vært på byen. Og hun sendte et par meldinger. Begynte å skrive til meg på msn i blant. Jeg var flørtete. Så skulle hun komme til byen jeg bor i. Jeg trodde det ikke helt, men hun kom, og var her i fire dager. Det var fint. Hun var skikkelig varm og god. Vi var på byen en kveld, og hun begynte å kysse meg. Vi klina hele kvelden. Sa mye pent til hverandre. Jeg traff henne de to dagene etter at vi hadde vært på byen også, og det var veldig koselig. Hun sendte noen litt flørtete meldinger de kommende ukene. Jeg kjenner at jeg er litt forelsket i henne igjen. Synes hun er vakker. Nå vil hun at jeg skal besøke henne i byen hun bor i (hvor jeg bodde i flere år, men da ville hun aldri treffe meg.) Jeg er åpen om alt til han jeg er sammen med. For han er det ingen krise, det som har skjedd. Jeg vil fortsette med ham, fordi vi har det godt sammen, jeg har følelser for ham og fordi jeg vil ha barn med ham. Jeg er overrasket over hvordan hun plutselig vil ha kontakt med meg. Hva vil hun? Hvorfor har hun plutselig snudd, og oppsøker meg? Hvorfor vil hun at jeg skal besøke henne? Hva tenker dere, orakler? Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Det første jeg tenker er at hun har begynnt å fatte interesse for deg igjen, og vil se hvor dette går hen. Hun har vært litt tilbakeholden fordi hun (som hun selv sa) har blitt såret av hetero jenter før. Så at hun nå har funnet ut at hun vil prøve seg alikevel pga følelser, eller om hun nå har klart å distansiere seg såpass at det bare er lek og morro er vanskelig å si. Det er en interesse der i hvert fall, så må du bare finne ut av om de har roten i følelser eller lek og morro. Lenke til kommentar
Gjest batttt Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 kan virke som ho er ute etter en flørt, siden ho trak seg så mye una før tenker eg. men de er sikert som Smurstafa srkiver her at ho var noe redd også. Men ho virker ikke seriøs på noen måte. for eg kjener meg lit igjen her, rotet og flørtet med en før som virket inntresert og så dytet han meg bare una sån av og til, (han hadde hat en tung tid etter å ha blit dumpet av kkæresten) men tok kontakt og vile møte meg gjen etter at eg fik type, men akurat som deg så viste eg ikke om han vile bare flørte eller vær venner, men eg valgte å ikke holde kontakten med han siden eg vart så dypt forelsket i ham før, og han såret meg med å dyte meg una også vile date meg igjen. Så eg fra råder deg å holde kontakten/møte henne igjen vist du føler noe lignende. Men han er en sån typsik vil ha alt han ikke kan få person, vil ha den jenta, jobben og utdalesen han ikke kan få osv, men blir fort lei de når/vist han får de faktisk. er hun også av den type person? vil ha alt hun ikke kan få? så vær varsom... lyketil! Lenke til kommentar
Gjest Guest_Nora_* Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Batttttt: Nei, hun er ikke sånn. Jeg har jo vært i forhold helt siden jeg traff henne, så det har ikke endret seg. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Av rein nysgjerrighet, vet typen din om alt dette du skriver her? Du er jo nærmest på vei inn i et forhold, og han synes det er helt greit? Lenke til kommentar
Gjest Guest_Nora_* Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Ja, han vet om alt dette. Nærmest på vei inn i et forhold??? Hm. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg tok kanskje litt hardt i. Beundrer evnen hans til å se vekk fra det. Jeg kunne kanskje godtatt det hvis damen skulle ha lyst til å leke litt med en jente, men ikke å dra det så langt. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Nora_* Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg tok kanskje litt hardt i. Beundrer evnen hans til å se vekk fra det. Jeg kunne kanskje godtatt det hvis damen skulle ha lyst til å leke litt med en jente, men ikke å dra det så langt. Du mener jeg har dratt det lagt fordi det har vart så lenge, og fordi jeg har følelser for henne? Jeg får nok ikke lov til å besøke henne av samboeren min. Jeg har vært åpen hele tiden da, jeg går ikke bak ryggen hans. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Om du har dratt det for langt er ikke opp til meg eller noen andre å avgjøre. Er dere som par som setter grensene. Om han syns det er greit at du kliner med hun osv. så er det ikke vår sak. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Nora_* Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Selvfølgelig. Jeg spurte fordi jeg lurte på hvorfor du mener jeg har dratt det langt, hva du legger i det. Jeg kommer ikke til å endre på noe pga noe utenforstående sier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå