elektroboy Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Har blitt utplassert på bilverksted nå. Og etter en uke, så har jeg begynt å kjenne smerter i håndleddet og albuen. Det verker noen ganger også. Er værst vis jeg slenge armen utover, da kjenner jeg det skikkelig på andre sia av albue-knokkelen, eller hva den kalles. Hva kan dette skyldes? Nå har jeg ikke skrudd så mye før, så kan det være det? At nå skrur jeg som bare det, å det er ikke kroppen vandt med. Rimer også..hehe. Er hvertfall ikke noe godt å jobbe med. Noen som har tips/råd? Takk ! Lenke til kommentar
Star Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Jeg tipper enten 1) "mild smerte" fordi det er uvant... 2) Senebetennelse ( og eventuelle grunnlidelser som måtte ligge bak (strekk, overlast, hypermobile ledd etc.) Endret 10. november 2009 av Star Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Welcome to the club. Antakelig korrelerer begynnelsen av smerten med din utplassering, hvor håndleddet uten tvil er involvert i mye ensidig arbeid og mange unaturlige bevegelser. Vet dessverre ikke hva du kan gjøre annet enn å hvile området, få nok søvn og drikke mye vann. Slikt går vanligvis over av seg selv. Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 Welcome to the club. Antakelig korrelerer begynnelsen av smerten med din utplassering, hvor håndleddet uten tvil er involvert i mye ensidig arbeid og mange unaturlige bevegelser. Vet dessverre ikke hva du kan gjøre annet enn å hvile området, få nok søvn og drikke mye vann. Slikt går vanligvis over av seg selv. Takk for svar! Ja, jeg kjente hvertfall idag, at det ikke gjorde så vondt lengre. Så jeg er på bedringensvei! =) hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå