paalrh Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 det er samme kortet. bare ulik merke. Lenke til kommentar
Arthin Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 Så da ville det billigere HD5870 lønne seg... ok Lenke til kommentar
paalrh Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 jupp det billigere vil lønne seg. Lenke til kommentar
XiFF Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg er enig med de som synes at AMD er bedre rettet mot de som kun skal bruke maskinen til å spille og vil heller satse på andre ting i pcen som CrossFire/SLI eller SSD disker for å åpnå syk raske load times i spill. Men om Core i5-i7 systemet koster ikke mer enn ca 500kr mer så ville jeg nok tenkt meg om, eller om jeg hadde drevet litt med noe annet i fritiden som video editering/encoding/bilde redigering/tegne 3d/multitaske osv. så ville det ha vært aktuelt med i5/i7. Angående GF 295 Vs 5870 så er GF 295 gjennomsnittlig raskere enn 5870 i de fleste spill, men krever også mye raskere CPU for å dra nytte av SLI-on-board(2x275). d. Det er snakk om SLI mot enkel kort løsning. Lenke til kommentar
Arthin Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 Jeg er enig med de som synes at AMD er bedre rettet mot de som kun skal bruke maskinen til å spille og vil heller satse på andre ting i pcen som CrossFire/SLI eller SSD disker for å åpnå syk raske load times i spill. Men om Core i5-i7 systemet koster ikke mer enn ca 500kr mer så ville jeg nok tenkt meg om, eller om jeg hadde drevet litt med noe annet i fritiden som video editering/encoding/bilde redigering/tegne 3d/multitaske osv. så ville det ha vært aktuelt med i5/i7. Angående GF 295 Vs 5870 så er GF 295 gjennomsnittlig raskere enn 5870 i de fleste spill, men krever også mye raskere CPU for å dra nytte av SLI-on-board(2x275). d. Det er snakk om SLI mot enkel kort løsning. Ok tusen takk for svar. Emne løst så langt som jeg kan se! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå