Gå til innhold

Lading av DualSock 3

dialafc

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen spørsmpål:

Hvor lang tid tar det å fullade en kontroll? Lader den selv om maskinene er slått av? Hva betyr de fire røde lampene på baksiden av kontrollen? Jeg har to stk. kontroller, og på den ene lyser lampe nr.1, og på den andre nr.2.

Takker for hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det virker nesten litt rart at dersom jeg ønsker å lade om natten så må maskinen være på.

At det virker rart at maskinen må være påskrudd for å gi ut strøm på USB-portene? Ca. like rart som at TVen må stå på for å gi ut bilde. Kjekt at alt utstyret man har tilkoblet PS3en ikke står å trekker strøm når den er skrudd av. Uansett, her er løsningen for deg:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2381

Lenke til kommentar

Det går strøm ut til tv'en selv om den ikke er på. Du må heller ikke ha på pc'en din for at batteriet skal lades. Det går også ut strøm til PS'en selv om den ikke er på. Dermed burde det være mulig å sette utstyr på lading selv om den ikke er på, etter min mening. Jeg er forøvrig ikke den eneste på nettet som etterlyser dette ser jeg.

Uansett, en må forholde seg til realitetene, så da er det bare å lade mens den er på, eller lade fra andre systemer :)

Lenke til kommentar

Du trenger bare å koble DS3'n til en enhet som har USB-port, som f.eks en HTC-lader, iPhone/iPod-lader, pc eller andre koselige ting.

Så det pleier som regel å være mange muligheter til å kunne lade den natterstid.

Ellers syns jeg det er greit at konsollen ikke trekker unødvendig mye strøm til enhver tid.

Kjøp en slik Playstation-lader på dealextreme. Koster omtrent $17 inkludert frakt, ikke allverdens. Den ser bra ut også, og man har et fast sted å plassere håndkontrollene

Lenke til kommentar
Det virker nesten litt rart at dersom jeg ønsker å lade om natten så må maskinen være på.

At det virker rart at maskinen må være påskrudd for å gi ut strøm på USB-portene? Ca. like rart som at TVen må stå på for å gi ut bilde. Kjekt at alt utstyret man har tilkoblet PS3en ikke står å trekker strøm når den er skrudd av. Uansett, her er løsningen for deg:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2381

Jeg syntes også at det er rart at man ikke kan lade mens maskinen er av. Dette er noe Sony burte ha gjort mulig. Det er selvfølgelig ikke noe stort problem å kople den til PC eller noe slikt. Men uansett irriterende å ikke kunne la den ligge mot PS3 når den er slått av, og alltid har fullt batteri.

Eller, nå kommer kanskje ikke iPod med lader lengere?

Joda. Hvorfor skulle de ikke det?

De kommer ikke med lader lenger. De kommer med en kabel.

Før i tiden så fulgte det med både ren lader for stikkontakten, og docking stasjon. Det gjør det ikke lenger. Dette er nå ekstrautstyr.

Lenke til kommentar
Litt OT, men er ikke sikkert det bare er det.

De aller fleste som har en iPod har også en pc til å lade den.

Det er lite miljøvennlig å produsere en haug ladere ingen bruker ;)

Jeg lader iPoden min om natten, da er det mer miljøvennlig å bruke en egen lader som slutter å bruke strøm når den er ferdig å lade, enn å la en PC stå å gå hele natten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...