DaMole Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hei. Beklager at det er i feil del av forumet, men jeg fant ikke den riktige plassen å plassere dette på. Hvis en admin kunne flytte det til det riktige, så blir jeg takknemelig. Det har seg sånn at jeg har lyst til å fjerne webcameraet fra msn, sånn at andre ikke kan se at jeg har et webcamera. Hvordan er det mulig? Eller er det mulig i det hele tatt? Takker for svar. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Alternativer - Personlig - Webcamera Lenke til kommentar
Sigralix Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Ja, det er mulig. Gå inn på verktøy -> Alternativer. Nederst på "Personlig" så skal det være en boks hvor du kan velge om folk skal se at du har webcam eller ikke. "Tillat at andre ser at jeg har webcam" Edit: Litt treg der ja Endret 10. november 2009 av Sigralix Lenke til kommentar
andreyy Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) tjaa, burde da funke å gå til msn vinduet så i menyenene trykker du: Verktøy > Alternativer > så til venstre er det mangemange faner der trykker du på "Personlig" > så på siste valget der står det "Tillat at andre ser at jeg har webkamera" Kanskje det hjelper deg? EDIT: lol, var litt treg Endret 10. november 2009 av andreyy Lenke til kommentar
DaMole Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Takker for svar. EDIT: Viste seg at den var allerede av, men de har fremdeles sett at jeg har har hatt et webcamera. Endret 11. november 2009 av DaMole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå