Gå til innhold

Ps3 slår seg ikke på... gule blinkende lys (ylod)

SnowDOG_

Anbefalte innlegg

Dette skjedde med Ps3'n min for noen uker siden. Det er slikt at eg overhodet ikke klarer å finne kviteringen til ps3'n og siden eg kjøpte den brukt så vet eg ikke hvilket nettbutikk den ble kjøpt fra.

MÅ man ha kvitteringen for å i det hele tatt få det fikset gratis pga 5års reklamasjonsrett? Hvis det ikke går kan eg oppgi serienr til ps3'n til nettbutikken eg tror den ble kjøpt hos? Eller må eg bare krype til korset og betale for reparasjonen fra egen lomme?

Har noen måtte betale for reparasjon selv og vet kor mye det kommer på? Eg må vel ringe imorgen og høre men har på følelsen at det blir dyrt! :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stanby lyset. Vet at det er dette YLOD greiene som alle snakker om. Har tatt ut hdd'n startet maskinen (forsatt gult blinking) så satt hdd'n inn igjen for dette kunne kanskje få ting i gang igjen men nada.

Eg gidder ikke å åpne maskinen og drive med det derre varmepistol trikset for å få liv på ps3'n.

Lenke til kommentar

dette skjedde med meg og. jeg hadde også mistet kvitteringen, men spaceworld i dette tilfellet hadde det lagret i navnet mitt el.. Da ordnet de alt for meg, fikk en ny ps3 helt gratis selv om det riktignok tok 6 uker.. Så du burde prøve å kontakten personen du kjøpte den fra, det ordner seg sikkert! Ellers kan du alltids prøve å kontakte nordisk film, som fikser ps3.

Endret av ashle2k
Lenke til kommentar
dette skjedde med meg og. jeg hadde også mistet kvitteringen, men spaceworld i dette tilfellet hadde det lagret i navnet mitt el.. Da ordnet de alt for meg, fikk en ny ps3 helt gratis selv om det riktignok tok 6 uker.. Så du burde prøve å kontakten personen du kjøpte den fra, det ordner seg sikkert! Ellers kan du alltids prøve å kontakte nordisk film, som fikser ps3.

Kjedelige uker å vente. Har selv venta halvannen uke nå. Var det 60GB modell du hadde? Er spent på om jeg må ta til takke med en nyere modell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...