TecGuy Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hei, jeg tenkte jeg skulle kjøpe ny Gamer PC, budsjettet er 6000-8000. Jeg vil gjerne kjøpe den på komplett.no, og har lyst å bygge den selv. Da får jeg tilsendt deler, og stapper det selv? Vet ikke mer hva jeg skal skrive... Takk for svar Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Forslag satt opp her. Du har råd til et bedre skjermkort, men alternativene HD5850/HD5870 er ikke på lager før tidligst i desember. Fordelen med de er at de støtter Dx11. Dersom du ikke vil vente, er HD4890 ytelsesmonster i dag. Jeg har satt opp delene slik at du kan kjøpe 2 stk HD4890 dersom du ønsker mere power. Pluss en DVD til 200,- som jeg pleier å glemme... Jeg glemte å si at jeg vurderte AMD-oppsett, men Komplett priser de noe rart. Eneste/beste alternativet i mine øyne var da en AMDX4 630 til ca 900,-. Hovedkort med støtte for CF i 8X8 (altså noe bedre enn det som er i Lynnfield-pakken) koster ca 800,-. Du vil kunne spare ca 6-700,- der. Skal du vurdere det, eller er i5 750 noe du går for? Endret 10. november 2009 av jornboss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå