pmip86 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hei, mtp at nye Call of Duty Modern Warefare 2 kommer, så er det jo en foredel at man har de nødvendige specsa til å kjøre spillet. System Requirements for Call Of Duty Modern Warefare 2 OS: Microsoft Windows XP or Windows Vista (Windows 95/98/ME/2000 are unsupported) Processor: Intel Pentium 4 3.2 GHz or AMD Athlon 64 3200+ processor or better supported Memory: 1 GB RAM Graphics: 256 MB NVIDIA GeForce 6600GT or better or ATI Radeon 1600XT or better DirectX®: Microsoft DirectX® 9.0c Hard Drive: 12GB of free hard drive space Sound: 100% DirectX 9.0c compatible sound card Internet: Broadband connection and service required for Multiplayer Connectivity. Internet Connection required for activation. Co-op/Multiplayer Hosting: To host Co-op or MP matches, a 2Ghz dual-core or better processor is recommended. Jeg sitter på laptop å har skjermkorte ATI Mobility Radeon X1600, er dette godt nok til å klare å kjøre spillet? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Tja, jeg tipper ja. Men VIS du vil være 100% sikker så laster du ned og prøver(og for min egen sikkerhet: Gjøres på egen risiko). Lenke til kommentar
greenman Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 gå inn her: http://cyri.systemrequirementslab.com/srtest/ select product, og finn cod4mw2. da kommer det opp om det holder til minimumskravene =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå