nagina Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Er jo litt rått å trykke på begge mus-knappene samtidig å den lyden, funket ganske bra de første kills men når det kom til denne unlucky situasjon så ga jeg meg, virket så ACK, ork dette skulle nesten ikke være mulig å ikke treffe han men likevel, så liksom alle skuddene gikk rundt han i sirkel Uheldig kan du godt si men så var ikke dette noe morsomt å spille heller, bare litt tøft i begynelsen. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 True that, men hvilke nytte det har av å spraye er dårlig... Du kan si at Rambo følelsen forsvant fort? Lenke til kommentar
sib Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 ACR med red dot er konge Bruker Sleight of Hand Pro, Stopping Power Pro og Ninja Pro. Føler liksom at Heartbeat Sensor er litt waste, da (etter min erfaring) nesten alle bruker Ninja perken, og da ødelegger du bare for deg selv. Og de av dere som har muligheten, M93 Raffica med akimbo må prøves Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Huff M16A4 er pro! Kjører den med holo, scavenger pro, stopping power pro og den trekantgreia så jeg ser explosives (bare for å få den pro). Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Scar er nok min favoritt. Med bling perken gjør den seg veldig godt med Heartbeat og FMJ. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 ACR ftw, er bare konge med red-dot! Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Haha skulle prøve sånn Akimbo på P90 for tull, men det funka jævelig bra! Uff husker en stund jeg hadde disse, bomma så jævlig fælt at jeg aldri skal bruke de igjen, skaut liksom en cicle rundt personen, så treffsikkerhet på den i full auto er jævlig dårlig spør du meg eller hadde jeg bare mega uflaks? :> Sikkert bare uflaks, jeg får det helt fint til Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Så langt har jeg et par favoritter. Riot shield med Spas-12 + grip, kastekniv og flashbangs, Marathon pro, Lightweight og Jammer pro. Løper rundt som et oljet lyn og flanker folk der det lar seg gjøre. Bytter nok haglen med en eller annen handgun + Commando pro når alle challenges er ferdig. Intervention + silencer, G18 + silencer, claymore og flashbangs, Scavenger pro, Stopping power pro og Steady aim pro. ACR + noobtube, Thumper, frag + flashbangs, Scavenger pro, Danger close pro og Ninja pro. Feigt og kjempeartig. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Så langt har jeg et par favoritter. Riot shield med Spas-12 + grip, kastekniv og flashbangs, Marathon pro, Lightweight og Jammer pro. Løper rundt som et oljet lyn og flanker folk der det lar seg gjøre. Bytter nok haglen med en eller annen handgun + Commando pro når alle challenges er ferdig. Intervention + silencer, G18 + silencer, claymore og flashbangs, Scavenger pro, Stopping power pro og Steady aim pro. ACR + noobtube, Thumper, frag + flashbangs, Scavenger pro, Danger close pro og Ninja pro. Feigt og kjempeartig. Har prøvd minimalt ACR, men syntes det var presis og god, men altfor lite kraftig iforhold til fks. Scar. Tar jeg feil? Hva er egentlig noobtube/thrumper? FAL med silencer er utrolig bra. Greide 30/1 K/D igår. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Så langt har jeg et par favoritter. Riot shield med Spas-12 + grip, kastekniv og flashbangs, Marathon pro, Lightweight og Jammer pro. Løper rundt som et oljet lyn og flanker folk der det lar seg gjøre. Bytter nok haglen med en eller annen handgun + Commando pro når alle challenges er ferdig. Intervention + silencer, G18 + silencer, claymore og flashbangs, Scavenger pro, Stopping power pro og Steady aim pro. ACR + noobtube, Thumper, frag + flashbangs, Scavenger pro, Danger close pro og Ninja pro. Feigt og kjempeartig. Har prøvd minimalt ACR, men syntes det var presis og god, men altfor lite kraftig iforhold til fks. Scar. Tar jeg feil? Hva er egentlig noobtube/thrumper? FAL med silencer er utrolig bra. Greide 30/1 K/D igår. Noobtube = Grenade Launcher Lenke til kommentar
nagina Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Så langt har jeg et par favoritter. Riot shield med Spas-12 + grip, kastekniv og flashbangs, Marathon pro, Lightweight og Jammer pro. Løper rundt som et oljet lyn og flanker folk der det lar seg gjøre. Bytter nok haglen med en eller annen handgun + Commando pro når alle challenges er ferdig. Intervention + silencer, G18 + silencer, claymore og flashbangs, Scavenger pro, Stopping power pro og Steady aim pro. ACR + noobtube, Thumper, frag + flashbangs, Scavenger pro, Danger close pro og Ninja pro. Feigt og kjempeartig. Har prøvd minimalt ACR, men syntes det var presis og god, men altfor lite kraftig iforhold til fks. Scar. Tar jeg feil? Hva er egentlig noobtube/thrumper? FAL med silencer er utrolig bra. Greide 30/1 K/D igår. Hva skal man med kraftig våpen når hodet er target Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 M16 er jo berre konge! Og P90 akimbo og rapid fire! Sniper med sånn varmefølsomt sikte er og veldig bra:) Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) SCAR FMJ Frag/Flash Scavenger pro Stopping Power pro Steady Aim pro Tar heller Scavanger istede for Bling ettersom mer ammo kan skaffe meg fler kills enn noen attachment. Mini Uzi-Holo Sight Semtex/Stun Samme perks som SCAR Striker/Vector (Vector kun om jeg må ta noen på distanse) Silencer C4/Flash Marathon Light Weight Commando pro Edit: Striker er hovedvåpnet med silencer. Endret 24. november 2009 av Gunpig Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Nye favoritten M4 Holographic + Silencer Spas-12 Grip/FMJ og Silencer Semtex 2xStun Bling Pro Cold Blooded Ninja Pro Ingen finner meg 45:1 for noen dager siden! ^^ Endret 24. november 2009 av Martin-sama Lenke til kommentar
Ziera Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 hva bruker folk som sniper oppsett? Personlig pruker jeg intervention med silencer (eneste unlocken jeg har til nå på den) sleight of hand pro stoppingpower pro steady aim pro føler meg litt usikker på dette oppsettet:P Jeg lurer på en ting, når det står at silencer forminsker rangen hva vil egentlig det si? Treffer den dårligere på lang avstand? tar den mindre dammage på lang avstand? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) ad.pro.pl. jeg har samme oppsett som deg, bortsett fra at jeg har Heartbeatsensor og thermalsight, bruker ikke lyddemper da jeg synes at man merker for godt at slagkraften forsvinner, og man mister den snipe-følelsen. Edit: med lyddemper så kan du ikke skyte like langt som uten, og ja mindre skade på avstand Endret 24. november 2009 av Natrich Lenke til kommentar
ulle/kleggen7 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 revolver med tactical knife, da blir det ikke bedre <33 vector med fmj som primary = <33 Lenke til kommentar
Ziera Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) ad.pro.pl. jeg har samme oppsett som deg, bortsett fra at jeg har Heartbeatsensor og thermalsight, bruker ikke lyddemper da jeg synes at man merker for godt at slagkraften forsvinner, og man mister den snipe-følelsen. Edit: med lyddemper så kan du ikke skyte like langt som uten, og ja mindre skade på avstand Ja har merka det, er veldig ofte jeg må treffe folk to ganger. Tenke å bruke den FJM og thermal/hearbeat når jeg får de. Har du prøvd den siste sniperen? Har sett det er en del som kjører akimbo med de gamle shotgunnene, ser utrolig fett ut:P Noen som har prøvd de? Endret 24. november 2009 av ad.pro.pl. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Intervension riflen eier i nærkamp og på lang avstand digger bare den rifle der^^ Men Revolver eller USP med tactical Knife eier alt med Intervension^^ Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 ad.pro.pl. har ikke fått den siste sniperen enda Akimbo er noe ren, unskyld språk bruket, men det er noe ren faneskap å bli drept med, one shot two kills som regel. *rive seg i håret av frustrasjon!* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå