Natrich Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Vi snakker om orginalen M16? Den heter M16, som Gene sier: Det finnes forskjellige versjoner med andre navn. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Men likevel kaller de fleste det for M16 selvom det står A1, A2 osv bak M16. Lenke til kommentar
Gene Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Akkurat som med AG-3, som heter AG-3F2 hvis den har innskyvbar kolbe (om jeg ikke husker helt feil). Allikevel sier vi jo bare AG-3. Det er rett og slett en teknisk betegnelse som kun brukes hvis det er viktig å være presis. Når jeg spiller spillet, gir ihvertfall jeg en lang f i løpslengde, kolbe, håndtak osv. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Softcore, min mening: SMG: MP5K: Best i nærkamp UMP: Best på avstand og spesielt i hardcore Assault: SCAR: Ikke best på noen avstand, men er god på lang avstand -- men sliter med å treffe små mål gjentatte ganger Dårlig kapasitet trekker ned..! TAR: Best i nærkamp og kortdistanse -- men sliter med å treffe små mål gjentatte ganger Er sansynligvis den beste assaultrifla å bruke med silencer og holographic sight da den gjør like mye skade på lang avstand som M4 gjør på kort avstand, mens den ikke er burst fire, og skyter raskt nok til å konkurere mot SMGs på kortdistanse M4: God i nærkamp, god på kortdistanse, meget god på mellomdistanse, meget god på lang avstand -- er god til å treffe små mål Dårlig skade/lav kapasitet trekker ned, men er såpass mye mer treffsikker enn SCAR at den alt i alt er bedre M16: God i nærkamp (tenk på den som en shotgun), meget god på kortdistance, meget god på mellomdistanse, best på langdistanse -- er god til å treffe små mål ... Alt i alt: Lagarbeid: M16: Best uten silencer TAR: Best med silencer UMP: Best på små kart Run and gun: MP5K: Best på små maps, uten silencer UMP: God på større maps, eller; best med silencer på små maps M16: God på større maps TAR: Best med silencer på større maps Endret 19. november 2009 av Andre1983 Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Jeg bruker mest SCAR, men innimellom bytter jeg til AUG og Barret. Lenke til kommentar
12345689 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 M16 er ikke like bra som på Cod4, den er mye svakere, men jeg liker den best uannsett. SCAR og TAR er bare overpowered, det er derfor alle må bruke dem, de klarer ikke å bruke mindre kraftige våpen. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 Famas er vel bedre enn m16? Så vidt jeg ser tar den samme skade, med høyere fire-rate. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Men så er jo SCAR-H 7.62. Tror IW har bommet litt her, 30 skudd og lav såpass lav rekyl. Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Spas 12 + Silencer Marathon Lightweight Commando pro TDM non-HC Skidrow mappen løp jeg rundt og knivet alt før de rakk og reagere <33 Utrydda et rom med 4 stk uten å bli rørt. Lenke til kommentar
Martin.F Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 M4 - Silencer Spas 12 - Silencer Scavenger Pro Cold-Blooded Pro Ninja Pro Jeg er usynlig<3 Og Spas 12 Silence er forresten det kuleste våpenet på hele spillet Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Men så er jo SCAR-H 7.62. Tror IW har bommet litt her, 30 skudd og lav såpass lav rekyl. sikkert bomma på SCAR-L og H når det gjelder egenskaper. Lenke til kommentar
armanite Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Brukte så og si kun M4A1 i COD4, men her har jeg virkelig fått sansen for SCAR-H. Er selvfølgelig avhengig av map, men standard oppsettet som regel med SCAR-H og SPAS-12 med red dot og så langt kjører jeg med Sleight of Hand, Stopping Power og Steady Aim på perks. Bruker også Intervention dersom jeg går sniper, med enten SPAS-12 eller G18 som secondary. Må si jeg synes bolt-action er så sinsykt mye diggere enn semi-automatic, som f eks Barret .50 cal. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 UMP45 - Akimbo Fast reload Fast (løping - husker ikke navnet) Steady Aim Pro Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Dream gearet mitt: M4A1 - Holographic og Heartbeat. Bing Pro Stopping Power Pro Ninja Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Haha skulle prøve sånn Akimbo på P90 for tull, men det funka jævelig bra! Lenke til kommentar
nagina Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Haha skulle prøve sånn Akimbo på P90 for tull, men det funka jævelig bra! Uff husker en stund jeg hadde disse, bomma så jævlig fælt at jeg aldri skal bruke de igjen, skaut liksom en cicle rundt personen, så treffsikkerhet på den i full auto er jævlig dårlig spør du meg eller hadde jeg bare mega uflaks? :> Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 nagina, hvilken avstand skøyt du på? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) nagina, hvilken avstand skøyt du på? Ca 5meter eller mellom 3-5m edit: kanskje det var UMP eller mp5? i så fall, dual sugde etter min erfaring, så neh, skal nok ikke satse å bruke dem noe særlig. Endret 22. november 2009 av nagina Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 nagina, hvilken avstand skøyt du på? Ca 5meter Hmm da er det du som hadde bad luck. Men ikke spray med full auto, det er jo dømt til å gå galt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå