Syn Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 På baner som rust og andre som er relativt små er Dual P90 med rapid fire og dual g18 med silencer uslåelig. Elsker å løpe rundt og spraye som bare fan. Litt større maps som terminal er det en SCAR med silencer og RD som er the shit og såklart dual g18 med samme som over. Elsker det. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 Jeg syntes m16 er helt overlegent på de fleste punkter. Med stopping power er det bare peke og trykke, så er de nede på et blunk. Supereffektivt. Men alle har vel ikke kommet så langt at de har unlocka det enda Lenke til kommentar
Gene Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Favoritten er nok SCARen hittil. Den er nice, spesielt med thermal. Hvis man kliner til med scavanger og stopping power så kan man holde det gående. Vet, men føler nesten jeg løper rundt med en dårlig wh. Føler meg über feig:P Thermalen er artig den, men jeg synes de godt kunne ha droppet den. Går jo ikke an å snike seg rundt når alle løper rundt med den:P Hvis du vil snike må du i så fall ty til Cold Blood perken. Da lyser du ikke opp på thermal, vises ikke på UAV og folk i helikopter og AC130 ser deg ikke. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Får man sniper med et skudd etterhvert som man levler opp? Tenker på oneshot-sniper, ikke de to halvautomatiske man har på tidlige levler. Lenke til kommentar
Gene Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Den Intervention-rifla er bolt action. Resten er halvauto. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Scar og FAL eier Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Har ikke spilt så altfor mye MW2, er mest kompisene min som har tatt over online spillinga på spillet mitt Men hittil har jeg fått sansen for Scar-H med sånn Red Dot. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Favoritten er nok SCARen hittil. Den er nice, spesielt med thermal. Hvis man kliner til med scavanger og stopping power så kan man holde det gående. Vet, men føler nesten jeg løper rundt med en dårlig wh. Føler meg über feig:P Thermalen er artig den, men jeg synes de godt kunne ha droppet den. Går jo ikke an å snike seg rundt når alle løper rundt med den:P Bare å snike seg rundt med Cold Blooded Perk det Må si jeg liker veldig godt TAR-21 eller hva nå den heter, med stopping power og sleight of hand er det ikke mange som slipper unna! Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Liker SCAR, men synes den har lite ammo. FAL er litt spesiell, tar alt for lite liv og er vanskelig å treffe med uten å bruke sikte. Men jeg vil like den xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Har brukt mest tid med TAR-21, da jeg følte den var kapabel til å ta ned fiendene på lang avstand, i motsetning til SCAR. Når jeg kom til level 40 var det derimot ikke tvil, M16 sammen med stopping power gav "on-hit-kills" på 4-ern, og heldigvis har ikke IW forandret på det. Vinnerstattistikken min i free-for-all steg betraktelig når jeg fikk det våpenet på lvl 40. Ellers er P90 med rapid fire ganske morro det også, i nærkamper er den helt overlegen, har vunnet noen FFA-kamper med den, men i større åpne map er den selvsagt for dårlig. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Min favotitt er Scar m/Thermal, når jeg får Bling så kommer det nok en lyddemper også. Perks: Sleight of hand Pro Stopping power Pro Steady aim Brukte Mp5 mye på MW1, men etter at Infinity har voldtatt den og AK 47 så avstår jeg. Lenke til kommentar
Seisi Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Bruker som regel 2 oppsett, spørs litt hvilket map/mod Oppsett 1. Primary: M4A1 Attachments: Holographic Sight og FMJ Secondary: PP-2000 Attachments: Holograpic Sight og FMJ Perk 1: Bling Pro Perk 2: Stopping Power Pro Perk 3: Ninja Pro Oppsett 2. Primary: AUG HBAR Attachments: Grip og Holographic Sight Secondary: PP-2000 Attachments: Holographic Sight og FMJ Perk 1: Bling Pro Perk 2: Lightweight Pro Perk 3: Ninja Pro Må si at jeg er veldig overrasket over hvor effektiv PP-2000 egentlig er.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Liker SCAR, men synes den har lite ammo. FAL er litt spesiell, tar alt for lite liv og er vanskelig å treffe med uten å bruke sikte. Men jeg vil like den xD Um, det er meningen at du skal bruke siktet? Lenke til kommentar
espkul Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 MG4 med rødpunkt og grip er bra=) Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Liker SCAR, men synes den har lite ammo. FAL er litt spesiell, tar alt for lite liv og er vanskelig å treffe med uten å bruke sikte. Men jeg vil like den xD Um, det er meningen at du skal bruke siktet? Hvis men hopper rundt et hjørne, og det plutselig går en kar rett forran deg tenker ikke jeg så mye på å sikte, da er det mouse1 til de grader, og jeg treffer kanskje bare på det første skuddet, så bommer jeg på resten, men crosshairet pakket godt rundt fienden. Irriterende, for han dreper alltid meg først <.< Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 Greide akkurat 28 i killstreak med Scar-H, silencer, scavanger, stopping power og steady aim. Slå den. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Min beste er 31. får 25+ on teh regz Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 Min beste er 31. får 25+ on teh regz Med tanke på at jeg kun spiller free for all hadde over 30 vært umulig, men ikke dårlig. Hvilke moduser spiller du? Pc eller konsoll? Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Riot Shield I say no more, fyyyy det er kjekt å bruke Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Min beste er 31. får 25+ on teh regz Med tanke på at jeg kun spiller free for all hadde over 30 vært umulig, men ikke dårlig. Hvilke moduser spiller du? Pc eller konsoll? TDM som regel dersom jeg spiller alene. Eneste lagmodusen hvor spawnraping er ganske enkelt å unngå. Spiller på Xbox 360. Jeg synes dog ikke at killstreaks er så imponerende i dette spillet. Har jeg for eksempel killstreak rewardene mine satt til Pavelow, Harrier og Chopper Gunner får jeg jo lett 20+ kills uten noen særlig effort i det hele tatt. Det var kulere å få førtinoe på COD4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå