Gå til innhold

Call of duty: Modern Warfare 2 våpen

Anbefalte innlegg

På baner som rust og andre som er relativt små er Dual P90 med rapid fire og dual g18 med silencer uslåelig. Elsker å løpe rundt og spraye som bare fan. Litt større maps som terminal er det en SCAR med silencer og RD som er the shit og såklart dual g18 med samme som over. Elsker det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Favoritten er nok SCARen hittil. Den er nice, spesielt med thermal. Hvis man kliner til med scavanger og stopping power så kan man holde det gående.

Vet, men føler nesten jeg løper rundt med en dårlig wh. Føler meg über feig:P Thermalen er artig den, men jeg synes de godt kunne ha droppet den. Går jo ikke an å snike seg rundt når alle løper rundt med den:P

Hvis du vil snike må du i så fall ty til Cold Blood perken. Da lyser du ikke opp på thermal, vises ikke på UAV og folk i helikopter og AC130 ser deg ikke.

Lenke til kommentar
Favoritten er nok SCARen hittil. Den er nice, spesielt med thermal. Hvis man kliner til med scavanger og stopping power så kan man holde det gående.

Vet, men føler nesten jeg løper rundt med en dårlig wh. Føler meg über feig:P Thermalen er artig den, men jeg synes de godt kunne ha droppet den. Går jo ikke an å snike seg rundt når alle løper rundt med den:P

Bare å snike seg rundt med Cold Blooded Perk det :yes:

Må si jeg liker veldig godt TAR-21 eller hva nå den heter, med stopping power og sleight of hand er det ikke mange som slipper unna!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Har brukt mest tid med TAR-21, da jeg følte den var kapabel til å ta ned fiendene på lang avstand, i motsetning til SCAR. Når jeg kom til level 40 var det derimot ikke tvil, M16 sammen med stopping power gav "on-hit-kills" på 4-ern, og heldigvis har ikke IW forandret på det.

Vinnerstattistikken min i free-for-all steg betraktelig når jeg fikk det våpenet på lvl 40.

Ellers er P90 med rapid fire ganske morro det også, i nærkamper er den helt overlegen, har vunnet noen FFA-kamper med den, men i større åpne map er den selvsagt for dårlig.

Lenke til kommentar

Bruker som regel 2 oppsett, spørs litt hvilket map/mod

Oppsett 1.

Primary: M4A1

Attachments: Holographic Sight og FMJ

Secondary: PP-2000

Attachments: Holograpic Sight og FMJ

Perk 1: Bling Pro

Perk 2: Stopping Power Pro

Perk 3: Ninja Pro

Oppsett 2.

Primary: AUG HBAR

Attachments: Grip og Holographic Sight

Secondary: PP-2000

Attachments: Holographic Sight og FMJ

Perk 1: Bling Pro

Perk 2: Lightweight Pro

Perk 3: Ninja Pro

Må si at jeg er veldig overrasket over hvor effektiv PP-2000 egentlig er..

Lenke til kommentar
Liker SCAR, men synes den har lite ammo.

FAL er litt spesiell, tar alt for lite liv og er vanskelig å treffe med uten å bruke sikte. Men jeg vil like den xD

Um, det er meningen at du skal bruke siktet?

Hvis men hopper rundt et hjørne, og det plutselig går en kar rett forran deg tenker ikke jeg så mye på å sikte, da er det mouse1 til de grader, og jeg treffer kanskje bare på det første skuddet, så bommer jeg på resten, men crosshairet pakket godt rundt fienden. Irriterende, for han dreper alltid meg først <.<

Lenke til kommentar
Min beste er 31. får 25+ on teh regz

Med tanke på at jeg kun spiller free for all hadde over 30 vært umulig, men ikke dårlig. Hvilke moduser spiller du? Pc eller konsoll?

TDM som regel dersom jeg spiller alene. Eneste lagmodusen hvor spawnraping er ganske enkelt å unngå. Spiller på Xbox 360.

Jeg synes dog ikke at killstreaks er så imponerende i dette spillet. Har jeg for eksempel killstreak rewardene mine satt til Pavelow, Harrier og Chopper Gunner får jeg jo lett 20+ kills uten noen særlig effort i det hele tatt. Det var kulere å få førtinoe på COD4

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...