PgUp Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Tenkte vi kunne ha en dedikert tråd til våpna i Cod6? Hvilke foretrekker dere? Må si jeg liker Scar veldig godt, men også m4. Finnes det stats chart over våpna, slik man får tak i til cod4/5? Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Har ikke fått så alt for mange våpen enda, men m4 m/RD er en klar favoritt så langt. Jeg så på forumet før jeg kjøpte spillet at man kunne ha red dot sammen med silencer, noen som kan si hvordan dette skal gå?? Lenke til kommentar
shaker Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Må si M4A1 med USP .45 er favoritten denne gangen også Har ikke kommet så langt så har ikke testet andre våpen så mye enda. Syns det er dumt de ikke har den vanlige MP5 lenger Edit: For å få 2 attachments må du ha en perk som heter "bling". Aner ikke når man får den. Endret 11. november 2009 av shaker Lenke til kommentar
HauksA Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Er det stort forskjell på våpnene fra forrige mw ? Er det fler å velge mellom på multiplayer, har de endra på treffsikkerhet, kraft osv ? Lenke til kommentar
shaker Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Er vel ikke så veldig mye forskjell men det er mange nye våpen og de virker litt mer realistiske. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Favoritten er nok SCARen hittil. Den er nice, spesielt med thermal. Hvis man kliner til med scavanger og stopping power så kan man holde det gående. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Bruker Famas med red dot, og Spas 12 som secondary. Med stopping power så blir denne ganske bra. Fant også en barrett 50 cal, med silencer og acog. Den var ganske knall. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 M4 med red dot funker dritbra! To helikoptere på en bane Perks: Sleight of hand Stopping power Steady aim Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Eneste våpenet som har "utmerket" seg hittil er M4A1 med silencer. Ellers er det ingen våpen som virker no særlig dårlig. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 De fleste våpnene fungerer bra, bare man treffer. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 Scar Med Red Dot og Bullet penetration er min favoritt for tiden. Perks: Bling Pro Hardline Pro Steady Aim Pro Lenke til kommentar
Chiasm Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Så langt liker jeg M4 og SCAR, den første maskinpistolen er også ganske fin. Favoritten er M4 med Bling og heartbeat sensor + FMJ. Når jeg får ekstended mags til M4 er det over på SCAR. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 har spillet, men er ikke så lett for meg å svare siden jeg skal levere inn pc'en til rep i morra og kan derfor ikke spille på en stund! -.- ÅHR !! Lenke til kommentar
Ziera Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Favoritten er nok SCARen hittil. Den er nice, spesielt med thermal. Hvis man kliner til med scavanger og stopping power så kan man holde det gående. Vet, men føler nesten jeg løper rundt med en dårlig wh. Føler meg über feig:P Thermalen er artig den, men jeg synes de godt kunne ha droppet den. Går jo ikke an å snike seg rundt når alle løper rundt med den:P Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 1 klasse som jeg bruker overallt Scar BNJ og holographic scope.pp2000 akimbo og bnj Perks> Stopping power pro Bling Pro Steady aim pro Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Digger SCAR med silencer og red dot : D ellers bruker jeg .50 cal med ACOG ^^ men kan noen svare meg på hva FMJ er ? det man får nest nest sist til SCAR (tror jeg ) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Full Metal Jacket. Så vidt jeg forstår er det Deep Impact fra CoD4 byttet til attachement. Litt ulogisk ettersom omtrent all standard ammo som skytes fra militære våpen er FMJ, men så er det ikke høyden på realisme heller i dette spillet. Steel core ammo hadde nok vært mer logisk, men det høres ikke like "tøft" ut, eller er like kjent som "FMJ" Endret 13. november 2009 av MrLee Lenke til kommentar
Ziera Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Hva vil akimbo si? Liste over alle våpen, perks osv. Edit: http://www.themodernwarfare2.com/mw2/multiplayer/perks/ Endret 13. november 2009 av ad.pro.pl. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Hva vil akimbo si? Edit: http://www.themodernwarfare2.com/mw2/multiplayer/perks/ Dobbelt. En pistol/maskinpistol i hver hånd Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Hva vil akimbo si? Edit: http://www.themodernwarfare2.com/mw2/multiplayer/perks/ Dobbelt. En pistol/maskinpistol i hver hånd Gleder meg til jeg få spillet, da skal jeg løpe rundt med en Glock 18 i vær hånd. Mohhaha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå