Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er hun interressert?

Anbefalte innlegg

Jeg trenger veldig hjelp

Det er en jente i klassen min som jeg liker veldig godt, får sommerfugler i magen når jeg tenker på hun og hun er ikke så veldig interessert, alle mine venner sier at hun er interessert og da begynner jeg og lure , noen dager er hun veldig kym på og snakke med meg og jeg tenker : hva skal jeg si og snakke med henne om , hva skal vi gjøre ? Jeg tror hun liker meg men er ikke sikker, når jeg kommer fram til henne så får jeg hjerneteppe og bare ser på hun , og hun ser litt dum ut til meg , hva skal jeg gjøre ?

Mitt råd for øyeblikket: SELVMORD! neida, du får vel prøve å flørte litt med henne, og se hvorda det går;)

Sikker på at det fungerer da ?

Haha, nei ikke ta selvmord pga en jente herregud! det er det verste jeg har hørt.. jeg skal slutte å gi råd til folk jeg :p men lykke til da ! :) Be henne med ut kanskje noen er heldiger her..

Jeg skal gjøre et forsøk :p når jeg føler tiden er inne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Kevin Hjelp
Jeg trenger veldig hjelp

Det er en jente i klassen min som jeg liker veldig godt, får sommerfugler i magen når jeg tenker på hun og hun er ikke så veldig interessert, alle mine venner sier at hun er interessert og da begynner jeg og lure , noen dager er hun veldig kym på og snakke med meg og jeg tenker : hva skal jeg si og snakke med henne om , hva skal vi gjøre ? Jeg tror hun liker meg men er ikke sikker, når jeg kommer fram til henne så får jeg hjerneteppe og bare ser på hun , og hun ser litt dum ut til meg , hva skal jeg gjøre ?

Mitt råd for øyeblikket: SELVMORD! neida, du får vel prøve å flørte litt med henne, og se hvorda det går;)

Sikker på at det fungerer da ?

Haha, nei ikke ta selvmord pga en jente herregud! det er det verste jeg har hørt.. jeg skal slutte å gi råd til folk jeg :p men lykke til da ! :) Be henne med ut kanskje noen er heldiger her..

Jeg skal oppdatere om hvordan det går , litt digg vist jeg blir sammen med hun , åå det hadde vært såå åå !!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...