stonhans Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg trenger veldig hjelpDet er en jente i klassen min som jeg liker veldig godt, får sommerfugler i magen når jeg tenker på hun og hun er ikke så veldig interessert, alle mine venner sier at hun er interessert og da begynner jeg og lure , noen dager er hun veldig kym på og snakke med meg og jeg tenker : hva skal jeg si og snakke med henne om , hva skal vi gjøre ? Jeg tror hun liker meg men er ikke sikker, når jeg kommer fram til henne så får jeg hjerneteppe og bare ser på hun , og hun ser litt dum ut til meg , hva skal jeg gjøre ? Mitt råd for øyeblikket: SELVMORD! neida, du får vel prøve å flørte litt med henne, og se hvorda det går;) Sikker på at det fungerer da ? Haha, nei ikke ta selvmord pga en jente herregud! det er det verste jeg har hørt.. jeg skal slutte å gi råd til folk jeg men lykke til da ! Be henne med ut kanskje noen er heldiger her.. Jeg skal gjøre et forsøk når jeg føler tiden er inne. Lenke til kommentar
Gjest Kevin Hjelp Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg trenger veldig hjelpDet er en jente i klassen min som jeg liker veldig godt, får sommerfugler i magen når jeg tenker på hun og hun er ikke så veldig interessert, alle mine venner sier at hun er interessert og da begynner jeg og lure , noen dager er hun veldig kym på og snakke med meg og jeg tenker : hva skal jeg si og snakke med henne om , hva skal vi gjøre ? Jeg tror hun liker meg men er ikke sikker, når jeg kommer fram til henne så får jeg hjerneteppe og bare ser på hun , og hun ser litt dum ut til meg , hva skal jeg gjøre ? Mitt råd for øyeblikket: SELVMORD! neida, du får vel prøve å flørte litt med henne, og se hvorda det går;) Sikker på at det fungerer da ? Haha, nei ikke ta selvmord pga en jente herregud! det er det verste jeg har hørt.. jeg skal slutte å gi råd til folk jeg men lykke til da ! Be henne med ut kanskje noen er heldiger her.. Jeg skal oppdatere om hvordan det går , litt digg vist jeg blir sammen med hun , åå det hadde vært såå åå !!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå