Bobby12 Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Lurer på en ting: Nåer det pause i treningen på 3-4 uker og kommer ikke til å treffe henne på de ukene, bør jeg da invitere henne ut nå, eller vente til vi møtes igjen om en evighet? Lenke til kommentar
tuty-fruity Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Lurer på en ting: Nåer det pause i treningen på 3-4 uker og kommer ikke til å treffe henne på de ukene, bør jeg da invitere henne ut nå, eller vente til vi møtes igjen om en evighet? Ok hvis jeg hadde vært hun jenta så hadde jeg likt hvis den gutten jeg likte inviterte meg med ut, så jeg mener du bør kjøre på Husk at hvis hun sier nei å begynner å finne på andre unnskyldninger om at hun ikke har tid osv betyr det at hun ikke ser deg på den måten som du ser henne på.. Hold meg gjerne oppdatert Vil vite hva hun svarer hehe.. Lenke til kommentar
Bobby12 Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Ok hvis jeg hadde vært hun jenta så hadde jeg likt hvis den gutten jeg likte inviterte meg med ut, så jeg mener du bør kjøre på Husk at hvis hun sier nei å begynner å finne på andre unnskyldninger om at hun ikke har tid osv betyr det at hun ikke ser deg på den måten som du ser henne på.. Hold meg gjerne oppdatert Vil vite hva hun svarer hehe.. Den er grei.. men nijan, har du peiling eller? Bare lurer sånn siden du har vært medlem i 2 dager, og har postet masse på mine innlegg.. Ikke noe vondt ment her altså, men jeg har ikke lyst til å drite meg ut her! Lenke til kommentar
tuty-fruity Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Haha, den var god nei, du kan si at jeg har god erfaring med alt det der. Jeg vet ikke jeg er jo en jente så jeg vet en god del men om jeg kan gi deg fasitsvarene det kan jeg ikke, tror ingen kan fordi det er det bare du og hun jenta som vet ! Nei for all del skal ikke ta det ille opp, jeg har nok fulgt med her ganske lenge så vet ikke hva du er ute etter, du kan jo spørre noen andre om råd hvis du er usikker på mine, skal ikke si noe mer enn det ! Lenke til kommentar
Bobby12 Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Haha, den var god nei, du kan si at jeg har god erfaring med alt det der. Jeg vet ikke jeg er jo en jente så jeg vet en god del men om jeg kan gi deg fasitsvarene det kan jeg ikke, tror ingen kan fordi det er det bare du og hun jenta som vet ! Nei for all del skal ikke ta det ille opp, jeg har nok fulgt med her ganske lenge så vet ikke hva du er ute etter, du kan jo spørre noen andre om råd hvis du er usikker på mine, skal ikke si noe mer enn det ! Nei, for all del fortsett å kom med innspill:) Det e rjo greit med en jentes synspunkter;) Så du mener jeg bare skal spørre henne om hun vil gå ut med meg, så får det briste og bære? Lenke til kommentar
tuty-fruity Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Altså jeg har på ingen måte tenkt til å ødelege for deg så hvis du er redd for å dumme deg selv ut så er det virkelig ikke meningen min å få deg til å føle deg sånn på den måten, nå som det er sagt la oss gå tilbake til saken. Ja ring henne be henne med ut, hør på hva hun sier hvis hun sier nei og kommer med masse unnskyldninger osv så kan det bety 3 ting! 1.Hun har virkelig andre planer og kan ikke. 2.Hun liker å leke katt og mus, som vil si at hun liker å leke med deg før hun viser deg at hun liker deg. 3. Hun er ikke interessert men liker å flørte med deg fordi du får henne til å føle seg bedre! Rådet mitt er da. Legg kortene på bordet. Ring henne be henne med ut. Jeg sier ikke at du skal legge ut følelsene dine for henne ikke gjør det men be henne med ut se hva hun svarer.. Du kan bare vinne på det her! ellers så kan du gå å tenke på henne i 3 uker uten at noe skjer. Husk at uansett hva det blir til så har du prøvd, om det ikke går så går det ikke om det går så kommer du ihvertfall ikke til å tenke tilbake å spørre deg selv hvorfor ba jeg henne med aldri ut! Alt i alt så er valget ditt. Gjør det du føler for å gjøre bare husk at du har virkelig ikke noe å tape! Endret 22. november 2009 av Nijan Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Altså jeg har på ingen måte tenkt til å ødelege for deg så hvis du er redd for å dumme deg selv ut så er det virkelig ikke meningen min å få deg til å føle deg sånn på den måten, nå som det er sagt la oss gå tilbake til saken. Ja ring henne be henne med ut, hør på hva hun sier hvis hun sier nei og kommer med masse unnskyldninger osv så kan det bety 3 ting! 1.Hun har virkelig andre planer og kan ikke. 2.Hun liker å leke katt og mus, som vil si at hun liker å leke med deg før hun viser deg at hun liker deg. 3. Hun er ikke interessert men liker å flørte med deg fordi du får henne til å føle seg bedre! Rådet mitt er da. Legg kortene på bordet. Ring henne be henne med ut. Jeg sier ikke at du skal legge ut følelsene dine for henne ikke gjør det men be henne med ut se hva hun svarer.. Du kan bare vinne på det her! ellers så kan du gå å tenke på henne i 3 uker uten at noe skjer. Husk at uansett hva det blir til så har du prøvd, om det ikke går så går det ikke om det går så kommer du ihvertfall ikke til å tenke tilbake å spørre deg selv hvorfor ba jeg henne med aldri ut! Alt i alt så er valget ditt. Gjør det du føler for å gjøre bare husk at du har virkelig ikke noe å tape! Men det fungerer bedre å be noen ut ansikt-til-ansikt? Er ei dame jeg så gjerne vil be ut, men som jeg forsåvidt ikke tror jeg har noen sjangs på. Vil ikke be om telefon-numre hennes heller, bare for å be henne ut. Er nok egentlig greit å bare hoppe ut i det.. det som skjer det skjer. Lenke til kommentar
tuty-fruity Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Men det fungerer bedre å be noen ut ansikt-til-ansikt? Er ei dame jeg så gjerne vil be ut, men som jeg forsåvidt ikke tror jeg har noen sjangs på. Vil ikke be om telefon-numre hennes heller, bare for å be henne ut. Er nok egentlig greit å bare hoppe ut i det.. det som skjer det skjer. Jeg har blitt bedt ut flere ganger, både over facebook, tlf, eller live.. Det er like greit hver gang. For meg så er det bedre hvis han gjør det over facebook, eller msn hvis jeg ikke liker gutten på den måten da er det lettere å avise han..Hvis jeg blir bedt ut ansikt til ansikt så føler jeg det kan være litt flaut osv hehe.. Jeg vet ikke vet bare at noen ganger så skal man bare gjøre det livet er for kort til å angre på noe man ikke har gjort! Lenke til kommentar
Bobby12 Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Men det fungerer bedre å be noen ut ansikt-til-ansikt? Er ei dame jeg så gjerne vil be ut, men som jeg forsåvidt ikke tror jeg har noen sjangs på. Vil ikke be om telefon-numre hennes heller, bare for å be henne ut. Er nok egentlig greit å bare hoppe ut i det.. det som skjer det skjer. Jeg har blitt bedt ut flere ganger, både over facebook, tlf, eller live.. Det er like greit hver gang. For meg så er det bedre hvis han gjør det over facebook, eller msn hvis jeg ikke liker gutten på den måten da er det lettere å avise han..Hvis jeg blir bedt ut ansikt til ansikt så føler jeg det kan være litt flaut osv hehe.. Jeg vet ikke vet bare at noen ganger så skal man bare gjøre det livet er for kort til å angre på noe man ikke har gjort! Ok, hvis jeg ringer, og hun avslår for andre gang, er da løpet kjørt? Jeg har veldig lyst på denne jenta, hun er en slik herlig person! Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Løpet er ikke kjørt før du har fått en klar indikasjon på at det ikke kommer til å skje. Hun kan ha en travel kalender og at det rett og slett ikke passer. Ingen grunn til å ta tapet på forhånd. Husk! Det er ikke over før det er over! Lenke til kommentar
Bobby12 Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Løpet er ikke kjørt før du har fått en klar indikasjon på at det ikke kommer til å skje. Hun kan ha en travel kalender og at det rett og slett ikke passer. Ingen grunn til å ta tapet på forhånd. Husk! Det er ikke over før det er over! Da er det vel ikke annet å gjøre enn å ringe da! :S Lenke til kommentar
tuty-fruity Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Løpet er ikke kjørt før du har fått en klar indikasjon på at det ikke kommer til å skje. Hun kan ha en travel kalender og at det rett og slett ikke passer. Ingen grunn til å ta tapet på forhånd. Husk! Det er ikke over før det er over! Da er det vel ikke annet å gjøre enn å ringe da! :S Ja håper virkelig det gikk bra neida løpet er ikke kjørt før hun sier at hun ikke vil ha noe mer enn vennskap.. Nå har jeg en ukers eksamen så må jobbe som en gal. masse lykke til med å ringe osv Lenke til kommentar
Bobby12 Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Løpet er ikke kjørt før du har fått en klar indikasjon på at det ikke kommer til å skje. Hun kan ha en travel kalender og at det rett og slett ikke passer. Ingen grunn til å ta tapet på forhånd. Husk! Det er ikke over før det er over! Da er det vel ikke annet å gjøre enn å ringe da! :S Ja håper virkelig det gikk bra neida løpet er ikke kjørt før hun sier at hun ikke vil ha noe mer enn vennskap.. Nå har jeg en ukers eksamen så må jobbe som en gal. masse lykke til med å ringe osv Den er grei:D Lykke til på eksamen! Lenke til kommentar
Bobby12 Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Vel da er det herved offisielt.. Jeg ringte henne ba henne ut, hun kunne ikke fordi at hun skulle ut med noen venner sammekveld + at hun var interressert i en fra skolen visst nok Da kan man vel trygt si at løpet herved er kjørt. Takker for alle tips og inspill som er kommet inn, det har hjulpet! Føler meg lettet over at jeg spurte, det var godt å få det overstått, samtidig er jeg lei for at det gikk til helvette... Lenke til kommentar
tuty-fruity Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Vel da er det herved offisielt.. Jeg ringte henne ba henne ut, hun kunne ikke fordi at hun skulle ut med noen venner sammekveld + at hun var interressert i en fra skolen visst nok Da kan man vel trygt si at løpet herved er kjørt. Takker for alle tips og inspill som er kommet inn, det har hjulpet! Føler meg lettet over at jeg spurte, det var godt å få det overstått, samtidig er jeg lei for at det gikk til helvette... Uff vi jenter kan virkelig være slemme noen ganger! Jeg er virkelig lei meg for at det gikk sånn som det gikk da, men husk ikke noe skjer uten grunn. En går flere kommer , du prøvde ihvertfall nå kan du gå videre uten å tenke på om det kan bli noe eller ikke.. Lenke til kommentar
Gjest Kevin Hjelp Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg trenger veldig hjelp Det er en jente i klassen min som jeg liker veldig godt, får sommerfugler i magen når jeg tenker på hun og hun er ikke så veldig interessert, alle mine venner sier at hun er interessert og da begynner jeg og lure , noen dager er hun veldig kym på og snakke med meg og jeg tenker : hva skal jeg si og snakke med henne om , hva skal vi gjøre ? Jeg tror hun liker meg men er ikke sikker, når jeg kommer fram til henne så får jeg hjerneteppe og bare ser på hun , og hun ser litt dum ut til meg , hva skal jeg gjøre ? Lenke til kommentar
Bobby12 Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Jeg trenger veldig hjelpDet er en jente i klassen min som jeg liker veldig godt, får sommerfugler i magen når jeg tenker på hun og hun er ikke så veldig interessert, alle mine venner sier at hun er interessert og da begynner jeg og lure , noen dager er hun veldig kym på og snakke med meg og jeg tenker : hva skal jeg si og snakke med henne om , hva skal vi gjøre ? Jeg tror hun liker meg men er ikke sikker, når jeg kommer fram til henne så får jeg hjerneteppe og bare ser på hun , og hun ser litt dum ut til meg , hva skal jeg gjøre ? Mitt råd for øyeblikket: SELVMORD! neida, du får vel prøve å flørte litt med henne, og se hvorda det går;) Lenke til kommentar
Gjest Kevin Hjelp Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg trenger veldig hjelpDet er en jente i klassen min som jeg liker veldig godt, får sommerfugler i magen når jeg tenker på hun og hun er ikke så veldig interessert, alle mine venner sier at hun er interessert og da begynner jeg og lure , noen dager er hun veldig kym på og snakke med meg og jeg tenker : hva skal jeg si og snakke med henne om , hva skal vi gjøre ? Jeg tror hun liker meg men er ikke sikker, når jeg kommer fram til henne så får jeg hjerneteppe og bare ser på hun , og hun ser litt dum ut til meg , hva skal jeg gjøre ? Mitt råd for øyeblikket: SELVMORD! neida, du får vel prøve å flørte litt med henne, og se hvorda det går;) Sikker på at det fungerer da ? Lenke til kommentar
Bobby12 Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Jeg trenger veldig hjelpDet er en jente i klassen min som jeg liker veldig godt, får sommerfugler i magen når jeg tenker på hun og hun er ikke så veldig interessert, alle mine venner sier at hun er interessert og da begynner jeg og lure , noen dager er hun veldig kym på og snakke med meg og jeg tenker : hva skal jeg si og snakke med henne om , hva skal vi gjøre ? Jeg tror hun liker meg men er ikke sikker, når jeg kommer fram til henne så får jeg hjerneteppe og bare ser på hun , og hun ser litt dum ut til meg , hva skal jeg gjøre ? Mitt råd for øyeblikket: SELVMORD! neida, du får vel prøve å flørte litt med henne, og se hvorda det går;) Sikker på at det fungerer da ? vet ikke jeg, jenter er rare vesner... Lenke til kommentar
tuty-fruity Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg trenger veldig hjelpDet er en jente i klassen min som jeg liker veldig godt, får sommerfugler i magen når jeg tenker på hun og hun er ikke så veldig interessert, alle mine venner sier at hun er interessert og da begynner jeg og lure , noen dager er hun veldig kym på og snakke med meg og jeg tenker : hva skal jeg si og snakke med henne om , hva skal vi gjøre ? Jeg tror hun liker meg men er ikke sikker, når jeg kommer fram til henne så får jeg hjerneteppe og bare ser på hun , og hun ser litt dum ut til meg , hva skal jeg gjøre ? Mitt råd for øyeblikket: SELVMORD! neida, du får vel prøve å flørte litt med henne, og se hvorda det går;) Sikker på at det fungerer da ? Haha, nei ikke ta selvmord pga en jente herregud! det er det verste jeg har hørt.. jeg skal slutte å gi råd til folk jeg men lykke til da ! Be henne med ut kanskje noen er heldiger her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå