Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er hun interressert?

Anbefalte innlegg

heisann, jeg har et lite problem!

Det er en jente jeg liker veldig godt, vi har hatt mye kontakt og snakker med hverandre flereganger da vi holder på med det samme på fritida. Vi har hatt en litt flørtende tone g fler efellesvenner har sagt at hun virker iterresert i meg, hun husker ting jeg har sagt for lenge siden og ting om meg jeg selv ikke husker å ha fortalt, hun har alltid smilt og vært hyggelig når vi har møttes. Men i det siste har hun blitt litt vag og litt sjenert virker det som.. Betyr det at hun ikke liker meg og at hun ikke vil ha noe med meg å gjøre eller er hun sky fordi hun liker meg? :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Nora_*

At hun har blitt sjenert trenger i alle fall ikke bety at hun har mistet interessen.

Men om hun er interessert er dessverre vanskelig å si ut ifra det lille du skriver her. :)

Du får prøve å flørte litt mer, og se hvordan hun reagerer. :)

Lenke til kommentar

Ja det var litt dårlig forklart.. Altså vi har møttes jevnlig og hatt en god tone fortalt mye om hverandre til hverandre, vi har hatt en litt små flørtende tone, og hun ler ofte av det jeg sier, hun har aldri gitt inntrykk av at hun misliker meg eller noe sånt, aldri sett teit på meg, men bare vært hyggelig og smilt bredt.. I helgen var på et stevne og vi kjørte buss i 4-5 timer og snakket med henne hele veien. Om kvelden tok vi en tur på en bar og tok en øl, det var da flere venner av oss med. Og da vi kom tilbake til hotellet sa de at det virket som om hun var interessert i meg.. Jeg ble selvsagt glad for å høre det, ettersom at jeg har likt henne lenge.. men greien er at dagen etterpå så var hun litt unnvikende og overså meg på en måte, vi vekslet ikke så mange ord.. I går ringte jeg henne og spurte om hun ville finne på noe lørdags kveld, hun virket overrasket over at jeg spurte, men sa hun ikke kunne siden hun skulle i en 18-årsdag til en veninne, så ble det litt frem og tilbake og hun endte samtalen med et med et blidt: "vi snakkes"

Hva betyr dette? er jeg helt skrudd og tror at hun liker meg eller gjør hun faktisk det?

Takker for svar!

Lenke til kommentar

Det betyr vell gjerne at hun skulle i selskap den på lørdagen?

Kjør på, HUSK kroppskontakt!! Ta på henne å studer reaksjonen hennes. (Selvfølgelig ikke bare legg ei hånd på skulderen hennes uten grunn, men you get my point...)Når dere tilbringer så mye tid med hverandre havner dere lett i vennesonen!

Lenke til kommentar
Det betyr vell gjerne at hun skulle i selskap den på lørdagen?

Kjør på, HUSK kroppskontakt!! Ta på henne å studer reaksjonen hennes. (Selvfølgelig ikke bare legg ei hånd på skulderen hennes uten grunn, men you get my point...)Når dere tilbringer så mye tid med hverandre havner dere lett i vennesonen!

Det kan nok stemme, men hun kunne jo ha fåreslått en annendag;)

Yeag, I get your point:D

Lenke til kommentar

Damer er helt jævlige når det kommer til slike ting. Du får bare fortsette å flørte. ;) Virker som hu er interresert, men kan godt hende hun bare ser på deg som en venn. Jeg er i samme situasjon selv. Jeg vil råde deg til å ikke fortelle henne at du liker henne, da velger damene den safeste utveien nemlig vennesonen. Den vil du ikke havne i. Lykke til!

Lenke til kommentar
Damer er helt jævlige når det kommer til slike ting. Du får bare fortsette å flørte. ;) Virker som hu er interresert, men kan godt hende hun bare ser på deg som en venn. Jeg er i samme situasjon selv. Jeg vil råde deg til å ikke fortelle henne at du liker henne, da velger damene den safeste utveien nemlig vennesonen. Den vil du ikke havne i. Lykke til!

Ja skal huske på og ikke si det;) men har sagt til mange venner og venninner at jeg liker henne, kanskje ikke et sjakk trekk?! :S

Lenke til kommentar

Det er ikke så farlig. At hun hører fra en venninne at du liker henne har ikke samme effekten som om du skulle stått der foran henne og sagt det selv.

Så lenge du ikke sier det, men tør å handle på følelsene dine så er det sjangser der.

Tør å ta sjangsene, tør å flørte, tør å ta på henne, etc. Det hele beror på hva du tør å ta sjangsen på. Du må tørre å ta sjangsen på å få et avslag. Men jeg skal love deg at avslaget er mye bedre enn den usikkerheten du går rundt og føler nå. Med et avslag får i hvert fall selvtillitten ditt et løft av at du tørte å ta sjangsen, og ikke gikk rundt som en pingle som ble plassert pent i vennesonen fordi du ikke tørte å ta det fremover. :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Det er ikke så farlig. At hun hører fra en venninne at du liker henne har ikke samme effekten som om du skulle stått der foran henne og sagt det selv.

Så lenge du ikke sier det, men tør å handle på følelsene dine så er det sjangser der.

Tør å ta sjangsene, tør å flørte, tør å ta på henne, etc. Det hele beror på hva du tør å ta sjangsen på. Du må tørre å ta sjangsen på å få et avslag. Men jeg skal love deg at avslaget er mye bedre enn den usikkerheten du går rundt og føler nå. Med et avslag får i hvert fall selvtillitten ditt et løft av at du tørte å ta sjangsen, og ikke gikk rundt som en pingle som ble plassert pent i vennesonen fordi du ikke tørte å ta det fremover. :)

Lykke til!

Takker for alle svar! Ja det føles mye bedre med et bekreftet avslag en usikkeheten! Får kjøre på med litt flørting, men har vel glemt å nevne att hun er ett år eldre enn meg og! Tror bare hun er blid og hyggelig og ser på meg som en venn:( men men, det finnes andre jenter der ute!

Lenke til kommentar

Hun der liker deg! Vil bare si at jeg er jente og jeg vet virkelig sånne ting. ikke tenk så mye på det. det virker som om du tenker veldig mye på om hun liker deg eller ikke. du trenger ikke å fortelle henne med en gang at du liker henne men vis henne at du gjør det. ikke sett for mye følelser i det siden det fortsatt er ferskt. Spør henne hva hun mener om deg. Tull en del med henne, flørt med henne osv. For meg så virker det ut som om hun liker deg. det at hun tok avstand dagen etter var vel på grunn av at hun ikke ville vise for mye interesse. Vi jenter liker å ta litt avastand også sånn at det ikke blir for mye.. Ikke tolk så mye at hun skulle på bursdag til en annen vennine.. se heller på hvordan hun reagrere når du flørter med noen andre. Få en venn til å se på reaksjonen hennes når du sitter å snakker med en annen jente. Da får du vite om hun følger godt med eller om hun ikke bryr seg i det hele tatt. !

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Konge, det var hyggelig å høre!:D burde helt klart være fler jenter inne på disse forumene!

Hva om du tar litt avstand se hvordan hun virkelig reagrer da :) vedder på at hun tar kontakt med deg så fort som mulig. Det virker virkelig som om hun liker deg fra min side. Så er jo jenter veldig rare når det kommer til akkurat det der. De kan gi feil signaler selvom de mener noe annet så vær forsiktig så du ikke brenner deg! :) håper virkelig at det ordner seg :)

Lenke til kommentar
Konge, det var hyggelig å høre!:D burde helt klart være fler jenter inne på disse forumene!

Hva om du tar litt avstand se hvordan hun virkelig reagrer da :) vedder på at hun tar kontakt med deg så fort som mulig. Det virker virkelig som om hun liker deg fra min side. Så er jo jenter veldig rare når det kommer til akkurat det der. De kan gi feil signaler selvom de mener noe annet så vær forsiktig så du ikke brenner deg! :) håper virkelig at det ordner seg :)

I will do! ;)

Lenke til kommentar

Så når jeg møter henne ved et fellesarrangemang i helgen, så skal jeg bare holde meg unna henne og la være å ta kontakt, med andre ord ignorer henne totalt?:S

Lenke til kommentar
Så når jeg møter henne ved et fellesarrangemang i helgen, så skal jeg bare holde meg unna henne og la være å ta kontakt, med andre ord ignorer henne totalt?:S
Ikke helt det nei, men ikke ta kontakt med henne. La henne komme til deg, og når hun først kommer kan du flørte.

Jeg skjønner, fikser det;)

Lenke til kommentar
Ikke helt det nei, men ikke ta kontakt med henne. La henne komme til deg, og når hun først kommer kan du flørte.

Kjære deg det var ikke akkurat helt det jeg mente. Det jeg mente var at du skal la henne komme til deg akkurat som det er nevn ovenfor! Bare ha det gøy kos dere sammen, MEN la henne komme til deg! ikke virk for desperat etter oppmerksomheten hennes! Tro meg hun kommer hun så lenge hun ser at du ikke gjør det ;)

Have fun!

Lenke til kommentar

Kjære deg det var ikke akkurat helt det jeg mente. Det jeg mente var at du skal la henne komme til deg akkurat som det er nevn ovenfor! Bare ha det gøy kos dere sammen, MEN la henne komme til deg! ikke virk for desperat etter oppmerksomheten hennes! Tro meg hun kommer hun så lenge hun ser at du ikke gjør det ;)

Have fun!

Hadde nettopp en veldig fin fin opplevelse, vi var på vår felles aktivitet og jeg begynte å snakke med hennes veninnne istedetfor henne da jeg kom, og da skjedde det magi, hun kom bort etter jeg hadde snakket med veninnen hennes en god stund og var da smørblid, og små flørtende:):D Det ble litt kleint å kjøre på med mye flørting, men ble rom for noen små kommentarer;) Takker for alle råd og tips :D:D:D:D

Lenke til kommentar
Hadde nettopp en veldig fin fin opplevelse, vi var på vår felles aktivitet og jeg begynte å snakke med hennes veninnne istedetfor henne da jeg kom, og da skjedde det magi, hun kom bort etter jeg hadde snakket med veninnen hennes en god stund og var da smørblid, og små flørtende:):D Det ble litt kleint å kjøre på med mye flørting, men ble rom for noen små kommentarer;) Takker for alle råd og tips :D:D:D:D

Hehe.. nå ble jeg glad! bare å stå på!

Endret av Nijan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...