hade154 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hvem burde jeg kjøpe(skal kjøpe win7); OEM eller full? 64bit eller 32bit? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Hvem burde jeg kjøpe(skal kjøpe win7);OEM eller full? 64bit eller 32bit? Nja, Lars-Kåre eller Egil-Petrus, kanskje? &4bits hvis du har >=4GB med RAM. OEM eler etail kommer jo an på hva du vil betale for. OEM-versjonen følger egentlig maskinvaren du kjøper med den, men er skeptisk til om du kan skifte hovedkort uten problemer. Endret 10. november 2009 av NgZ Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Kjøper du retail får du både 32 og 64bit. - OEM må du velge ved kjøp. Det er ingen betingelser med å kjøpe OEM sammen med HW e.l lenger, men forskjellen er at du ikke kan bytte hovedkort eller flytte den til en ny PC, den er låst til maskinvaren. (men MS aktiverer den over telefonen for deg hvis du ringer inn og sier hovedkortet røyk ...) Lenke til kommentar
myhken Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hadde du postet denne i Windows 7 forumet, og enda bedre lest første posten der: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1165239 Så hadde du sluppet å stille spørsmålet mest trolig.... Lenke til kommentar
hade154 Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 hvis jeg oppgraderer fra XP 32bit kan jeg installere Win7 64bit? (clean install) Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Ja. Da spiller det liten rolle hvilken Windows versjon du har fra før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå