M-10 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 hei jeg har hatt cod4 leenge nå.. jeg spiller ca hvær dag... og plutselig når jeg skal joine server kommer det opp.. Keykode In use please try reconnection later .. HVORFOR ?? jeg kjøpe spille orginalt har aldri hatt problemmer med det.. så hvorfor kommer dette opp nå ? kan noen gi svar fort =) ? :S Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) 1) Det er ikke originalt 2) En key generator har plukket opp din nøkkel ved tilfeldighet, ta da bilde av cover med nøkkel synelig og muli kvitering samt en form for ID og ta kontakt med kundeservice. Endret 10. november 2009 av Bear^ Lenke til kommentar
M-10 Skrevet 10. november 2009 Forfatter Del Skrevet 10. november 2009 1) Det er ikke originalt 2) En key generator har plukket opp din nøkkel ved tilfeldighet, ta da bilde av cover med nøkkel synelig og muli kvitering samt en form for ID og ta kontakt med kundeservice. skal prøve dette.. Men jeg kan love deg at dette spille er orginalt.. jeg kjøpte det i sommeren 2009 på gamestop butikken... Men takk for svaret.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå