Gjest jentte 19år Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 eg har vært sammen med typen min i over 1 år nå men har en sterk mistanke om at han har mistet føleser for meg eller har lyst til å være singel kanskje... de har seg sånn at sist vi kranglet så sa han at han bar dreitti alt og helgen som kom som vi skulle tilbringe sammen for oss selv til en forandring ( vi bor begge hjemme hos foreldrene våre, 3 kvarter unna hverandre) Men ringte meg igjen seinere for å unnsyklde for krangelen. da gjentok han flere ganer at han skjønte meg vist eg ville gjøre de slut, at han ikke vil dømme meg og at de var mitt valg osv... andre tegn eg vil nevne som bekymrer meg er: - han ikke alltid gidder å svare på meld minne - han vil ikke at eg skal møte kompisene hanes like mye som før - han begynner å krangle lett av små ting, akkurat som om han letter etter noe å krangle om - han ville vente to uker med å se meg igjen siden vi hadde kranglet så mye den siste tiden, men ombestemte seg etter at eg ble sur for de, og han ble lei seg for at han fåreslo det men vil og nevne at han raskt angrer seg etter en krangel, ligger seg helt flat og innrømer alle feil og sier at han er redd for å miste meg, men de går ofte en uke mellom hver gang vi ser hverandre og da merker eg at følesenne hannes ikke er så sterke på en måte. vanskelig å forklare og vanskelig å forstå seg på ham, er noe som sier meg at han prøver å få meg til å gjøre de slutt så ikke han er syndebukken og dumperen( han er egoistisk så de skulle ikke forundre meg) hjelp? hva signaler gir en mann når han vil ende ett forhold? Lenke til kommentar
Gjest Guest_..._* Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Det gikk ofte en uke mellom hver gang jeg var med kjæresten min også... alt gikk i vasken til slutt:( Savner henne sykt, men hun har ikke tid til kjæreste. Hva er årsaken til at dere ofte ikke ser hverandre på en uke? Om det er mulig så råder jeg deg til å ta deg mer tid med ham enn det. Hvis han viser at han ikke vil det så er ikke forholdet noe å spare på tenker vertfall jeg... Spørr deg selv! "ER HAN VERDT DET?" dette spørsmålet kan hjelpe:) Lenke til kommentar
Gjest jentte 19år Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Det gikk ofte en uke mellom hver gang jeg var med kjæresten min også... alt gikk i vasken til slutt:( Savner henne sykt, men hun har ikke tid til kjæreste. Hva er årsaken til at dere ofte ikke ser hverandre på en uke? Om det er mulig så råder jeg deg til å ta deg mer tid med ham enn det. Hvis han viser at han ikke vil det så er ikke forholdet noe å spare på tenker vertfall jeg... Spørr deg selv! "ER HAN VERDT DET?" dette spørsmålet kan hjelpe:) leit å høre om deg og kjæresten din!! lenge var dere sammen? vi ser hverandre ikke så ofte siden eg går på skole og han jobber, han bor en god / lang buss tur una meg så de er ikke altid bare å stikke inom, men prøver å besøke han den enne dagen i uken hvor eg slutter tidligt, torsdager på skolen + helgene, men i det siste så har han fåt så mange jobb vakter den på torsdager så de har ikke gåt den dagen :/ så blir ofte bare helgene. ¨ når de kommer til at han vil tilbringe mer tid med meg så sier han at han har lyst til de , men han er ikke altid så flink til å ta innitative til å ta buss t:)uren og sove over hos meg, siden han også syntes buss turen hjem kan være tung. Men han kommer på besøk de gjør han. Å siden vennene hanes går på skole så vil jo han forståelig nok ha av og til ha helger med kompisene sine og ,siden dem heller ikke altid har like mye tid i uke dagene. Men kompis helgen er så max 1 gang i månden så de er ikke så ile:) men han viser lyst til å tilbringe tid til meg, men virker også ivrig på at eg skal dra hjemme om søndagene for da føler han seg fri til å spille med kompisene over nette. eg har ikke lyst til at de skal bli slutt, men er sliten av kranglingen eg også, men vi krangler mer jo lenger tide de går mellom hvergang vi ser hverandre, og de bekymrer meg lit :/ takk for svar! Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Det kan kanskje virke som at han begynner å miste litt interesse ja. Men det skal du ikke se som sikkert etter som dette bare er meninger basert på hva jeg leser her. Det kan virke som han prøver å distansere seg mer og mer og oppføre seg slik at du til slutt gjør det slutt så han slipper, og at han kan gå inn i offer-rollen i bruddet. Det du skal gjøre er å ta en skikkelig prat med han og høre hvor han vil hen. Forklar akkurat det du har forklart her og hvordan du føler det. Har man vært sammen i 1 år så kan det komme noen humper i veien, men det betyr ikke nødvendigvis at forholdet er over. Ta praten med han og finn ut hva som skjer, så tar dere det derfra. Kommunikasjon er undervurdert. Lenke til kommentar
Gjest jentte 19år Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Det kan kanskje virke som at han begynner å miste litt interesse ja. Men det skal du ikke se som sikkert etter som dette bare er meninger basert på hva jeg leser her. Det kan virke som han prøver å distansere seg mer og mer og oppføre seg slik at du til slutt gjør det slutt så han slipper, og at han kan gå inn i offer-rollen i bruddet. Det du skal gjøre er å ta en skikkelig prat med han og høre hvor han vil hen. Forklar akkurat det du har forklart her og hvordan du føler det. Har man vært sammen i 1 år så kan det komme noen humper i veien, men det betyr ikke nødvendigvis at forholdet er over. Ta praten med han og finn ut hva som skjer, så tar dere det derfra. Kommunikasjon er undervurdert. takk for svar eg har prøvd å snakke med ham om de, om hva han virkelig vil videre, men de virker bare som han ombestemmer seg hele tiden, usikre er han ihvertfall. Men eg skal prøve en gang til når de passer,forklare ting lit bedre kanskje, er ikke så greit dette her, tør ikke å kjenne på følesenne min for ham like godt nå fortiden, er så redd for at de vil gjøre enda mer vondt om han duper meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå