Gå til innhold

kan ikke snakke på ventrilo mens jeg spiller mw2

Anbefalte innlegg

Ok. Skjønte ikke helt hva du mente skjønner du.

Jeg begynner å lure på om problemet bare skjer når jeg er host, er rimelig sikker på at det ikke skjer i singleplayer.

Har rimelig rå pc, så er jo host nesten hver gang..

EDIT: testet en gang til, og nå fungerte det fint til vi byttet map og jeg ble host... Da ble det sånn slow motion også!

Noen som aner om man kan velge å IKKE bli host?

Jeg lurer på om den med best ping blir host får å gjøre det minns mulig laggy ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begynner å bli rimelig forbanna på dette spillet...

Fant ut nå at det er "push to talk" som klikker, hvis jeg skrur av det, eller bruker skype fungerer det fint.. hva som gjør det, aner jeg fortsatt ikke :(

En annen ting er dette med at jeg blir host, har funnet noen triks for å slippe det, men det er fortsatt sykt irriterende at de ikke har noen dedikerte servere..

Lenke til kommentar

Fant ut nå at det er "push to talk" som klikker, hvis jeg skrur av det, eller bruker skype fungerer det fint.. hva som gjør det, aner jeg fortsatt ikke :(

En annen ting er dette med at jeg blir host, har funnet noen triks for å slippe det, men det er fortsatt sykt irriterende at de ikke har noen dedikerte servere..

Prøvd å sette vt hotkeyen til musetasten eller omvendt ?

Lenke til kommentar

Prøvd å sette vt hotkeyen til musetasten eller omvendt ?

jepp. En jeg spiller med har akkurat samme pc som meg, og får samme problemet, så om det er hardware feil, eller noe bug i drivere/oprativsystemet vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...