Uxzuigal Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Bildet "Ink" er et lite prosjekt - Temaet er tatovering, hvor jeg utnytter mørket og tomheten rundt armen, samt de mørke/tunge tonene i bildet for å fremstille litt av "mystikken" rundt tatovering. Redigering gjort: Fjernet et lite lyst punkt nedre høyre del av bildet. Resten er naturlig mørkt. Ingen annen jobb gjort i photoshop. Tatoveringen tilhører min forlovede. Endret 10. november 2009 av Kennel Orthrus Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hånden ser avkuttet ut på toppen. Huden rundt tatoveringen er irritert og rød. Gir meg desverre ikke den følelsen av mørke og mystikk. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 10. november 2009 Forfatter Del Skrevet 10. november 2009 Hei, takk for tilbakemelding. Ser jeg lastet opp feil bilde, vet ikke hvorvidt du mente at armen ble avkuttet på toppen av bildet, eller om du refererte til selve hånden. Men oppdaterer første post med den egentlige versjonen nå. Rød/Irritasjon på huden kommer naturlig med nytatovering, valgte å ta bildet etter session for å frem flere sider ved tatovering, deriblandt smerte- hehe. Lenke til kommentar
BrageGundersen Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Noko av det viktigaste når ein tek bileter av menneske, er å ikkje i nokon tilfeller la bileteramma gå tvers over ledd. Samt det Aak1 sa om hudfarga rundt tatoveringa Endret 11. november 2009 av BrageGundersen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå