Zirtox Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Godkveld! Nå har jeg fulgt spendt med siden teaseren dukket opp for noen uker siden, og nesten telt dager siden. Lurte på hva du tenker om det nye "konseptet"? Hva tenkte du om premieren? Jeg tror det skal bli kult å få det live og ikke minst med lengere sendetid. Det som var i våres holdt ikke helt mål etter min mening, selvom jeg fulgte ivrig med. Og ikke minst kanskje få løfta det litt over det gamle "Autofil" programmet og tenke litt nytt. Merker hvertfall nå at fall at forventnigene mine er ganske høye! For dere som ikke vet det begynner det nå kl 20.00 på TV 2, så da er det bare å sette seg til rette i godstolen - det skal i alle fall jeg! Nå ser det kanskje ut som om jeg sitter hos TV 2 haha, men har gledet meg som en unge til Broom kommer tilbake på TV skjermen Norge trenger et bilprogram for oss som er født med skiftnøkkel i hånda (og ´ broom´interesserte) ;-) Endret 10. november 2009 av Zirtox Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Likte konseptet ganske godt jeg, egentlig. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 syns det var kjempe bra jeg, timen gikk fort ! men stemmen blir litt ille i lengden, når han blir engasjert i noen klikker jo stemmen hans helt syns det var kjempe bra jeg, timen gikk fort ! men stemmen blir litt ille i lengden, når han blir engasjert i noen klikker jo stemmen hans helt Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Han har en så slitsom stemme at jeg må ha pauser fra den Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Direkte amatørmessig... gi oss heller en time med kjipe biltester som er laget på forhånd. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Likte det godt selv, men angrer fælt på at jeg ikke sendte sms på spørsmålet! Tenkte, det må jo være VW Golf som er Norges mest solgte med en gang, men gadd ikke sende inn! Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Var ikke så verst. Hr. Larssen var tydelig preget av at han ikke er vant med live-program, virket ganske stresset (mer enn vanlig!), men det roer seg vel etterhvert. Likte godt testen av BMW X1, han virket som et kurant TV-fjes. Håper han fortsetter med å teste bilene i sitt "hjemlige" miljø, og jakt-testen av Outback skal bli spennende. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Er denne å finne på nettet noe sted? Har TV2 kanskje streaming? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Tror du kan se programmet på TV2 Sumo, men det er betalingstjeneste i så fall ... Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) akkuratt der sa du noe jeg syns er kjipt! at man ikke kan se prog om igjen eller se de viss du går glipp av de gratis! kjett at tv2 skal tjene penger på alt. eller går det an å se på broom sine hjemmesider kanskje ? fant noen av de gamle episodene ivertfall.. Endret 10. november 2009 av perle94 Lenke til kommentar
Zirtox Skrevet 10. november 2009 Forfatter Del Skrevet 10. november 2009 Er denne å finne på nettet noe sted? Har TV2 kanskje streaming? Hmm ja, finner det her. Fint for deg hvis du har Sumo abbnnement Enig med mye av det som ble sagt her egentlig, minus DSG som må ha en dårlig dag (tok ikke ironien i alle fall). Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Likte godt testen av BMW X1, han virket som et kurant TV-fjes. Håper han fortsetter med å teste bilene i sitt "hjemlige" miljø, og jakt-testen av Outback skal bli spennende. Atle har mye erfaring som biltester, og er dyktig på det han driver med. I tillegg er han vant til å være på TV, da han blant annet kommenterer F1 på Viasat og har kommentert Rally på NRK tidligere. Fikk dessverre ikke sett programmet i dag, men må følge med litt utover. Blir spennende å se om de klarer å skille seg litt mer fra gamle Autofil - noe de er nødt til å gjøre for å overleve. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Likte godt testen av BMW X1, han virket som et kurant TV-fjes. Håper han fortsetter med å teste bilene i sitt "hjemlige" miljø, og jakt-testen av Outback skal bli spennende. Atle har mye erfaring som biltester, og er dyktig på det han driver med. I tillegg er han vant til å være på TV, da han blant annet kommenterer F1 på Viasat og har kommentert Rally på NRK tidligere. Fikk dessverre ikke sett programmet i dag, men må følge med litt utover. Blir spennende å se om de klarer å skille seg litt mer fra gamle Autofil - noe de er nødt til å gjøre for å overleve. Aaahh nå husker jeg stemmen hans! Husker også jeg så når han var med i "Gumball 3000" en eller annen gang for Tv2. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Atle har mye erfaring som biltester, og er dyktig på det han driver med. I tillegg er han vant til å være på TV, da han blant annet kommenterer F1 på Viasat og har kommentert Rally på NRK tidligere. Fikk dessverre ikke sett programmet i dag, men må følge med litt utover. Blir spennende å se om de klarer å skille seg litt mer fra gamle Autofil - noe de er nødt til å gjøre for å overleve. Ah, riktig. Flott at de har fått ham med på laget. Det er jo flere andre kjente fjes der, som Knut Skogstad og Benny Christensen. Ja, det var jo akkurat det som gjorde at jeg ikke fortsatte å se den første sesongen av Broom; det var jo kliss likt Autofil, bare med annen grafikk på skjermen. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Likte godt testen av BMW X1, han virket som et kurant TV-fjes. Håper han fortsetter med å teste bilene i sitt "hjemlige" miljø, og jakt-testen av Outback skal bli spennende. Atle har mye erfaring som biltester, og er dyktig på det han driver med. I tillegg er han vant til å være på TV, da han blant annet kommenterer F1 på Viasat og har kommentert Rally på NRK tidligere. Fikk dessverre ikke sett programmet i dag, men må følge med litt utover. Blir spennende å se om de klarer å skille seg litt mer fra gamle Autofil - noe de er nødt til å gjøre for å overleve. Aaahh nå husker jeg stemmen hans! Husker også jeg så når han var med i "Gumball 3000" en eller annen gang for Tv2. Stemmer. De kjørte en Crossfire og gjorde en dokumentar på det. Den ligger på Google Video. http://video.google.com/videoplay?docid=-3...EImgjQKXtJixAw# Les også denne artikkelen hvor han skriver litt mer om hvordan det var å kjøre rallyet... Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Innholdet er selvsagt interessant, men jeg liker ikke konseptet. Det er for mye konkurranser og innblanding av seerne. Samtidig er Larsen litt for hyperaktiv. At det sendes live er derimot bra. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Beste delen med programmet synes jeg var BMW X1 testen. Atle Gulbrandsen er et fjes som har vært endel på TV og er en rolig og behagelig type. Synes ikke Jan Erik Larsen passer til det SMS og MMS styret, han blir for masete. Lenke til kommentar
Kilronan Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Broom har jo nå gjort det samme som TopGear da de gikk innendørs i 2002. Konseptet er greit og kan sikkert bli mye bedre etterhvert (som også TopGear har blitt). Første program var imidlertid ganske innholdsløst og temmelig preget av at det var første program. Jan Erik løp rundt som en sprettball for å introdusere folk og møbler. Konkurransene var også ganske døve og bidro ikke akkurat veldig mye til programmet, men jeg skjønner jo at de vil være interaktive "slik ungdommen likar". Reportasjen med blindekjøring var også ganske nitrist. Noen ting passer seg bare ikke for blinde, og spesielt underholdende var det heller ikke. Eller hva om Fotball X-tra lar de samme folka prøve seg som linjedommere? For hvem har sagt at blinde ikke kan dømme like bra som alle andre? Forhåpentligvis blir det bedre etterhvert som det setter seg. Programlederen er slitsom men i dette programmet er han heldigvis ikke helt alene. Og som de fleste andre her er jeg enig i at Atle Gulbrandsen hadde laget en bra reportasje. I motsetning til programlederen så virket han også litt mer åpen for å si hva han faktisk mener om bilen han tester. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Ble veldig masete, ja. Ble nesten stressa av å se på. Deilig med "pausene" når innslagene kom. NÅ KAN DU VINNE DISSE FANTASTISKE PREMIENE!!! EN KOPP! OG EN STYGG GENSER!! SEND INN SMS, MMS, MAIL OG MOR DI NÅ! Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 TV2 kopierer Top Gear, bare med mye lavere budsjett! Blir ikke spesielt bra. Ny sesong av Top Gear begynner forresten på søndag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå