Amriden Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Som dere ser så lure jeg på hvordan jeg får startet PSU uten at den er koblet til PC. Har hørt at det er to av lederene som bare skal kortsluttes så starter den. Stemme dette? Noen som vet om dette og kan forklare det? Takk for alle svar som måtte komme Lenke til kommentar
volumone Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Det er nummer 13 og 14. Husker ikke helt hvilken side det var men det skjer ingenting om du kortslutter feil. På de jeg har starta på denne måten har ledningene vert brun og gul. Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 tror faktisk det er den grønne med hvilken som helst av de svarte Lenke til kommentar
maedox Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 skjer ingenting om du kortslutter feil D var jo en morsom teori... Sikker på d? Har liksom ikke så gode assosiasjoner med ordet kortslutte.. Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 Noen som kan bekrefte teorien med pin 13 og 14? Lenke til kommentar
que Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Noen som kan bekrefte teorien med pin 13 og 14? Kan ikke bekrefte det, men kan bekrefte at det er grønn mot svart. (nesten midten av kontakten). Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 http://www.overklokking.no/diverse/stromfo...orsyninger.html Kortslutter du Pin 14 og 15 eller 14 og 14, kan du starte PSU'en manuelt. Hmm.. 14 og 14? Tror de mener 13 og 14. Men 14 og 15 funker ihvertfall. EDIT: Var på utkikk etter akkurat det samme da jeg så threaden din. Kom så plutselig på siden hos overklokking.no og etter å ha prøvd å kortslutte den grønne og den sorte ved siden av (den inn mot midten) kan jeg bekrefte at det fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå