lowert Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) HEI! Jeg har akkurat fått tak i en nydelig Vespa Piaggio Special 50. Den er laget i 1982. Men så la jeg merke til at den ikke hadde blinklys. Å det er litt krise, for jeg stoler mye på at blinklysene gjør meg synlig i trafikken. Er det noen muligheter for at jeg kan kjøpe separate blinklys å sette dem på, eller blir det mega rart, siden den er en original Vespa? Er det noen andre muligheter? For meg er dette det eneste negative med den, og det trekker ganske mye ned. Hjelp? Endret 14. november 2009 av lowert Lenke til kommentar
Kaste Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Mangler blinklysene? dvs, mangler bryteren også? Eller er det bare det at de ikke virker? Endret 25. november 2009 av Kaste Lenke til kommentar
lowert Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Tror nok at det aldri har vært meningen at det skulle vær blinklys.. Men jeg føler jeg ikke kommer til å bli sett om jeg må ut med hånden for å "blinke". Er det noen andre løsninger jeg kan bruke? Går det an å installere separate blinklys? :-) Lenke til kommentar
Kaste Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 helt sikkert ikke noe problem, hør med din lokale vespa klubb. De gutta er over alt. og har bra peiling. har en kompis som vanker i de miljøet. skikkelig kule de vespaene med 180 ccm to takts motor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå