Gå til innhold

laptop til modern warfare 2

-Just-Me-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
en ting til: han jeg snakka med på elkjøp sa han var skeptisk til HP, en annen jeg snakker med har også dårlig erfaring med HP. der var det no sånn med at alle HPene hans hadde klikka med strømmen, at de skrudde seg av og no sånn tull.

ikke no sånn kødd med din?

Nei ikke noe tull med min og ingen av de tre andre HP maskinene jeg har hatt før heller.. Generelt så har slettes ikke HP noe dårlig rykte der er det andre som topper uten å nevne navn og starte en krig her inne. HP har også en strålende kundeservice kontra mange andre hvis du skulle være uheldig (gull verdt) :)

Lenke til kommentar

veldig bra! :D

hvilken av disse eksterne hdd'ene burde jeg velge?

WD Passport™ Essential 250GB Black eller Seagate FreeAgent™ Desk 500GB

personlig liker jeg best WD Passport™ Essential 250GB Black siden den ser minst ut og veier mye mindre. Komplett er forresten tomme for WD Passport™ Essential 250GB Black xD

hvilken ville dere valgt? jeg tenker den som er lettest å drasse med seg rundt :)

Lenke til kommentar
veldig bra! :D

hvilken av disse eksterne hdd'ene burde jeg velge?

WD Passport™ Essential 250GB Black eller Seagate FreeAgent™ Desk 500GB

personlig liker jeg best WD Passport™ Essential 250GB Black siden den ser minst ut og veier mye mindre. Komplett er forresten tomme for WD Passport™ Essential 250GB Black xD

hvilken ville dere valgt? jeg tenker den som er lettest å drasse med seg rundt :)

WD Passport hvis du planlegger å dra disken med deg rundt omkring. Kjøp gjerne med et futteral til den også slik at den utsettes for litt mindre støtskader og risting over tid (var dette som tok livet av min forrige Passport).

Skal disken bare stå der og brukes til oppbevaring av nedlastede filmer o.l. kan du like greit kjøpe en "boks" (desktop-versjon) som den andre du linket til. Du vil få mye bedre pris pr. GB på slike disker siden de i bunn og grunn er vanlige 3.5" disker i et chassis. Passport er 2.5" disk og de er en del dyrere.

Skal du lagre viktige ting som helst ikke bør gå tapt ved en evt. hd-kræsj bør du heller vurdere en nettverkslagrings-boks med to speilede disker som nevnt tidligere.

Lenke til kommentar
hd-kræsj bør du heller vurdere en nettverkslagrings-boks med to speilede disker som nevnt tidligere.

kan du linke til en?

Det blir noe i denne gata:

http://www.dustinhome.no/pd_5010135748.aspx

Den kommer riktignok bare med en disk, så skal du ha speiling må du kjøpe en tilsvarende disk til og putte i. Men det fins også tomme kabinetter og få kjøpt der du kan putte inn disker av ønsket størrelse dersom 2x1TB blir litt vel mye. Kabinettene har egen PSU og kobles til PC via nettverkskabel (LAN), ikke USB.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...