-Just-Me- Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Hei! jeg har enda ikke helt bestemt meg, men skal gå til innkjøp av en ny laptop som jeg vil spille modern warfare 2, cod 4, og sånne spill på. også crysis. men er ikke kresen på det med crysis da det krever mye. krava til modern warfare 2 er: OS: xp, vista processor: AMD 64 3200+ or INtel Pentium® 4 3,0 GHz or better. Memory: 16 GB free hard drive space/ 512 MB RAM (XP)/ 1 GB RAM (Vista) Video Card: Shader 3,0 or better 256 MG nVidia® GeForce™ 6600GT / ATI® Radeon™ 16000XT or better. vil ha 16 eller 17" skjerm, windows 7 noen forslag? Endret 10. november 2009 av Spinexel Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 10. november 2009 Forfatter Del Skrevet 10. november 2009 Vil acer aspire P6600 klare det fint, ikke på høyeste grafikk, men sånn brukbar grafikk? Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) I følge denne siden får jeg fullt på det. Har denne Packard bell pc'en Endret 10. november 2009 av Svampebob Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 10. november 2009 Forfatter Del Skrevet 10. november 2009 can you run it er vel ikke noe særlig troverdig vel? Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Det kan ikke jeg svare for. Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 I følge denne siden får jeg fullt på det. Har denne Packard bell pc'en Vel, med tanke på at din laptop suger til spill, vil jeg ikke legge særlig stor vekt på resultatet. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 10. november 2009 Forfatter Del Skrevet 10. november 2009 I følge denne siden får jeg fullt på det. Har denne Packard bell pc'en Vel, med tanke på at din laptop suger til spill, vil jeg ikke legge særlig stor vekt på resultatet. så hva med p6600 da EivindS? hvordan vil den klare spillet tror du? Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Den vil nok klare det helt greit. Call of Duty har aldri vært noen spill som krever så utrolig mye. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Denne eller denne? Endret 10. november 2009 av Only Chaos Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 10. november 2009 Forfatter Del Skrevet 10. november 2009 Denne eller denne? ehm.. holder meg til en allminnelig laptop jeg Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 I følge denne siden får jeg fullt på det. Har denne Packard bell pc'en Vel, med tanke på at din laptop suger til spill, vil jeg ikke legge særlig stor vekt på resultatet. Kan godt være Har bare brukt den til musikk og film avspiller, har ikke prøvd noe spill i det hele tatt. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Denne eller denne? ehm.. holder meg til en allminnelig laptop jeg Du slipper å tenke på systemkrav, i alle fall Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Denne eller denne? ehm.. holder meg til en allminnelig laptop jeg Du slipper å tenke på systemkrav, i alle fall FPS-spill er BS til xbox/ps3. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 10. november 2009 Forfatter Del Skrevet 10. november 2009 sant Eivind, hva med den http://www.elkjop.no/product/data/barbar-p...oductTabcontent ? står at den er kraftig nok til å spille alle spill på markedet i dag. Men det er kanskje bare salgstriks av sitt slag? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Denne eller denne? ehm.. holder meg til en allminnelig laptop jeg Du slipper å tenke på systemkrav, i alle fall FPS-spill er BS til xbox/ps3. Hvorfor det? Er ikke tomlene dine tilpasset analoge spaker? Adapt&Evolve, that's how. Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Klart de er tilpasset, men det faktum at man suger i spillet (pga spakene) gjør det kjedelig. Man er mye bedre med mus/tastatur. I would say: Adapt, evolve and rationalize Endret 10. november 2009 av EivindS_ Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 sant Eivind, hva med den http://www.elkjop.no/product/data/barbar-p...oductTabcontent ? står at den er kraftig nok til å spille alle spill på markedet i dag. Men det er kanskje bare salgstriks av sitt slag? Jeg har denne og den drar Crysis og Risen alt på high og full oppløsning helt strøkent dette bør gi deg svaret på at maskinen er veldig god til spill (knallmaskin). Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 Oi, men det hørtes jo bra ut. men vil egentlig ikke ha HP. er så lei av det fordi jeg har HP på min andre laptop. Hvor bra er ATI Mobility Radeon HD4650 i forhold til NVidia GeForce GT 240m ? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Oi, men det hørtes jo bra ut. men vil egentlig ikke ha HP. er så lei av det fordi jeg har HP på min andre laptop. Hvor bra er ATI Mobility Radeon HD4650 i forhold til NVidia GeForce GT 240m ? Det er bedre http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForc...0M.17654.0.html http://www.notebookcheck.net/AMD-ATI-Mobil...50.13883.0.html Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Oi, men det hørtes jo bra ut. men vil egentlig ikke ha HP. er så lei av det fordi jeg har HP på min andre laptop. Hvor bra er ATI Mobility Radeon HD4650 i forhold til NVidia GeForce GT 240m ? HD4650 er marginalt bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå