L4r5 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Bonus levelen i seg selv taler for at det hele ikke er ferdig.. MUSEUM for krist sake For ørtende gang: TRYKK PÅ KNAPPEN! Endret 19. november 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Er fortsatt ikke noe særlig med den knappen... Lenke til kommentar
Ahagmann2000 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Spillet er knallbra, men jeg savner en ting! ENKELTSKUDD, muligheten til kunne ta kontrollerte enkeltskudd savner jeg virkelig. Alle våpene er jo på full auto, snakk om sløsing med ammunisjon, mye bedre å kunne engasjere fi med to konsekvente dobbeltskudd. Hilsen frustrert eks yrkesmilitær.... Lenke til kommentar
lain Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Klikk en gang raskt bare? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Mhm, trenger jo ikke låse fingeren til musa for å skyte, bare å trykke kjappt det Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Da går det 2-3 skudd ut. Lenke til kommentar
UbErMaChInE Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Det er jo bare å komme i høyt nok level til å bruke FAL. Den har enkelt skudd aktivert. Det du savner er å kunne skifte mellom enkelt skudd 3skudd og flere skudd på hvert enkelt våpen... Lenke til kommentar
lain Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Da går det 2-3 skudd ut. Bruker ikke m16? Jeg klarer å skyte enkelt skudd med de riflene jeg bruker. Og evt er det konsole du bruker? Mulig verre å trykke for enkeltskudd der. Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 8/10?!? Skjerpings, alt for mange andre spill, som ikke er halvveis like gjennomført har fått denne karakteren. Joda, spillet er kort, men det er et rush fra start til slutt som virkelig kan spilles om og om igjen, for min del er single player-delen nok til titalls timer med spilling! Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hva vil dedikerte servere si? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Single player delen varte bare ett par timer. Hvem bryr seg om all den snakkinga anyways? Følte heller ikke at alt hang sammen. Endret 26. desember 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hva vil dedikerte servere si? Det er når servere hostes av firmaer/organisasjoner/privatpersoner, og at man finner disse serverne i en spilleliste - slik at du kan joine den serveren du selv vil. På disse serverne vil det da kunne være administratorer som bla. ser til at enkelte regler følges, slik som ikke noe banning, rasistiske fraser osv - i tillegg til at de kicker/banner cheatere/hackere. I tillegg vil det ved noen slike servere f.eks. være mulighet til å spille med mods - så lenge spillet i seg selv er modbart, dvs. noen har modifisert noen av kartene man spiller på. Lenke til kommentar
Thomas Jøssund Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) #editfjernet selv Endret 4. februar 2014 av Thomas Jøssund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg