Sondre M Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hei! Går nå på videregående og har veldig lyst til å prøve et skoleår i Playa Tamarindo i Costa Rica . Noen som har vært der og kan si noe om hvordan det er i Playa Tamarindo eller generelt i Costa Rica? Takker for alle svar Lenke til kommentar
koots Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Ikke vært der, men det høres jo veldig spennende ut! Karibiske Hav på ene siden og Stillehavet på den andre En tur til Panama for å se på kanalen er noe jeg ville gjort. Lenke til kommentar
Sondre M Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 Ikke vært der, men det høres jo veldig spennende ut! Karibiske Hav på ene siden og Stillehavet på den andre En tur til Panama for å se på kanalen er noe jeg ville gjort. Ja, det høres utrolig spennende og artig ut! Men det er mye som skal planlegges og gjøres for å realisere det, for det første det med stipend lån og slikt for det koster jo en del. Det å kanskje leve et helt skoleår hos en vertsfamilie i karibien høres eksotisk ut! Jeg har spansk som valgfag og man lærer fort ved å bo med en familie som kanskje bare kan litt engelsk:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå