langtongting Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Installerer og nå på slutten dukker "Please insert disc 2" opp. Hva F??? Det er jo bare en disk med i spillet! Lenke til kommentar
Lolcat2016 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Installerer og nå på slutten dukker "Please insert disc 2" opp. Hva F??? Det er jo bare en disk med i spillet! I PC-versjonen er det faktisk to plater (de ligger oppå hverandre i esken). Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 10. november 2009 Forfatter Del Skrevet 10. november 2009 LOL Der lå den andre. Bak manualen på den andre side! Jaja! Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 nei, ligger jo en bak manualen, så du ikke den når du skulle se serial key? Lenke til kommentar
Lolcat2016 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 I pakningen min lå begge platene oppå hverandre. Det er et spesielt feste som gjør at du kan feste to plater på samme 'sokkel' (ikke to fester på begge sider av pakningen). Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Min var lik som TS, altså en CD på hver side, den ene gjemt bak manualen. Men mitt sylskarpe syn observerte det med en gang. Endret 11. november 2009 av Wuvahef Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Min var lik som TS, altså en CD på hver side, den ene gjemt bak manualen. Men mitt sylskarpe syr observerte det med en gang. haha Fant den rimelig lett når jeg skulle skrive inn serial key jeg da Den var vel gjemt bort for at folk SKULLE lese manuelen før de fikk installert spillet Endret 11. november 2009 av c7Nn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå