Windoge Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Har i det siste fått litt dilla på disse zombie filmene som har med virusutbrydd i byer o.l. Kan dere ramse opp de filmene dere vet om? Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 28 Days later, 28 weeks later og Dawn of the Dead er gode, også kommer Diary of the Dead og Day of the Dead som ikke er like bra, men helt greie. Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 De som er nevnt over, bortsett fra at jeg mener at Day of the Dead er en av de beste i serien, 28 Days Later er fantastisk. Braindead, Night of the Living Dead, Shaun of the Dead, Evil Dead-filmene, Planet Terror, The Signal (til en viss grad), [Rec] og Invasion of the Bodysnatchers (1956, 1978). Finnes en rekke flere filmer, og jeg skulle gjerne ha sett flere selv. Er visstnok en del bra ikke-engelskspråklige zombiefilmer. Ta en titt her: http://www.horror-movies.ca/horror_15861.html Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Alle Resident Evil filmene Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Han skrev gode zombie/virus-filmer... Endret 11. november 2009 av Levaiathan Lenke til kommentar
Morten1987 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Hva med Zombieland? den er jo bra:P Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Han skrev gode zombie/virus-filmer... Nå eier resident evil filmene de fleste av de du ramsa opp. Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) blabla Han skrev gode zombie/virus-filmer... Endret 11. november 2009 av maxxi Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Han skrev gode zombie/virus-filmer... Så du beskytter Resident Evil-filmene, og sier at bl a REC, Dawn of the Dead og Evil Dead ikke er gode? Just sad. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Han skrev gode zombie/virus-filmer... Nå eier resident evil filmene de fleste av de du ramsa opp. Kom tilbake når du har sett filmene. Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Han skrev gode zombie/virus-filmer... Nå eier resident evil filmene de fleste av de du ramsa opp. Forglemmelig, middelmådig, overkommersielt spill-til-film-hollywoodskvip er jo mye bedre enn originale zombiefilmer som regnes som de beste innenfor sin sjanger... Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) I Am Legend, fantastisk film. Så Shaun Of The Dead nettopp, uff verste filmen jeg har sett på lenge. Et dårlig forsøk på en fjortiss-humor-zombie-film? Endret 11. november 2009 av maxxi Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 I Am Legend, fantastisk film. Den er nice ja. The Andromeda Strain er også tidig. Lenke til kommentar
CoolBeer Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Night of the living dead (1968) Dawn of the Dead (1978, ikke 2004 versionen) Day of the Dead (1985) Evil Dead triologien(Bruce Campbell \o/) 28 days/weeks later. Forøvrig synes jeg de ødela Dawn of the Dead med 2004 remaken, men så stiller jeg meg generelt skeptisk til remakes. Lenke til kommentar
_mulholland_ Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Dawn of the Dead (1978, ikke 2004 versionen)Forøvrig synes jeg de ødela Dawn of the Dead med 2004 remaken, men så stiller jeg meg generelt skeptisk til remakes. Helt uenig - Dawn of the dead, 2004-versjonen er utrolig kul. Fet story og skumle zombier :-) Har du ikke sett 1978 blir dette en hit ;-) Var det for meg i alle fall. Dead set er vel fra i fjor, og er en miniseries. Litt blandete følelser for den, men verdt å se. Land of the dead er oppfølgern til dawn of the dead. Jeg likte ikke helt utviklingen i filmen fra Dawn of the dead, men forsåvidt verdt å se den også. Så Shaun Of The Dead nettopp, uff verste filmen jeg har sett på lenge. Et dårlig forsøk på en fjortiss-humor-zombie-film? Helt uenig her. Shaun of the dead er en parodi på Dawn of the dead og er absolutt verdt å se. Så lenge du vet du skal se parodi er denne å anbefale. :-) Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Er ikkje generelt glad i zombie-virus-filmar, men tykkjer Zombieland var ganske bra. Så Shaun Of The Dead nettopp, uff verste filmen jeg har sett på lenge. Et dårlig forsøk på en fjortiss-humor-zombie-film? Denne er jo morosam! Lenke til kommentar
_mulholland_ Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Er ikkje generelt glad i zombie-virus-filmar, men tykkjer Zombieland var ganske bra. Så den på fredag. Den er vanvittig morsom og likevel tro mot zombiesjangeren - dvs. skummel. Dødsbra! (pun intended) Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Doomsday kan jeg sterkt anbefale (: Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Anbefaler også Zombieland, veldig morsom! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Night of the Living Dead er fantastisk bra. Herlig atmosfære! Endret 16. november 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå