Znaky Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hei, Jeg trenger ny gamingmus da min har streika litt, venstre scroll "tast" har slutta å funke :s Så er det noen som har noen tips til mus med 7 knapper? Inkludert høyre, venstre og scrollknappen. Den jeg har nå er logitech g5 så liker formen på den, men venner meg vel fort til andre tenker jeg Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
B-S-S Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Tror dette er et godt alternativ. http://www.logitech.com/index.cfm/mice_poi...92&cl=no,no Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg kan vel anbefale Logitech G500 Gikk til den fra G5 når den streika helt for et par uker siden. Omtrent samme grep som på en G5. Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg kan vel anbefale Logitech G500 Gikk til den fra G5 når den streika helt for et par uker siden. Omtrent samme grep som på en G5. Syntes g500 ser en smule klønete ut med tanke på at sensoren sitter helt forran på musa (var veldig merkbart på razer diamondback, og sensoren var ikke på langt nær like langt fremme) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå