Gjest Guest_gutt_* Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 En stund tilbake hadde jeg god kontakt med en jente, vi rotet litt og hang masse sammen. Og var på vei mot et forhold. Men det måtte ta slutt som alle forhold, en "venn" av meg sa at jeg hadde baksnakket henne, og det trodde hun på. Og nå er vi splittet på en måte. Hun har ikke lyst å snakke med meg. Jeg prøver å være grei og høffelig mot henne, men selvfølgelig klarer jeg å si ting jeg ikke mener. Kan bare ta et eks fra igår. Hun snakket om hvem som var kul på en måte, og så sa hun at jeg ikke var noe kul, liksom på en litt frekk måte. Og jeg klarte jo seff å si "Kjeft du". Og seinere på dagen så sa en venn av meg til henne "Spør *mitt navn", og hun "Han svarer bare frekt, så han gidder jeg ikke å spørre". Jeg har også spurt om hun trenger hjelp til små ting, men hun gidder ikke å svare.. Men så idag, så hadde vi gym. Og hun fikk som oppgave å flytte et mål til en annen side, målet var ikke noe tungt og hun kunne lett klart det alene. Men hun nikket forsiktig. Så jeg trodde liksom at hun hadde blitt litt mer vennlig mot meg. Men i det enne øyeblikket snudde alt seg, hun sa at jeg var dum. Ikke akkuratt no big deal, men er det takken? Jeg er faen høflig mot henne. Og så kaller hun meg dum? Men så på slutten av gymmen hadde vi landhokkie (vet a faen hvordan det staves). Og vi var på forskjellig lag, men det jeg merket var at hvis jeg hadde ballen, så gikk hun hardt i, noe hun ikke gjor på andre. Liksom hun løp rett på meg. Jeg er ikke en liten pingle, er den sterkeste og største på skolen. Så jeg lurer på hvorfor akkuratt meg!? Hva er det i denne jenten? Pure hate? Norsk er ikke mitt sterkeste fag* Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutt_* Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Må bare rette på noe, jeg spurte henne om hun trengte hjelp til å bære målet. Sorry for alle skrivefeilene igjen, skrev det litt fort. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Hun virker som en liten drama-dronning, og eneste måten å håndtere de på er ignorering. Hev deg over det hele og vis henne at du gir litt beng i hva hun måtte mene om deg. Det er i hvert fall ingen grunn til at du skal gå rundt og bli behandlet som det du gjør og kun være snill tilbake. Sett på ignoreringsmodusen din, og fortsett livet. Ikke vær frekk, men heller ikke vær direkte snill heller. Bare vær ignorant og svar kort og konsis på alle utsagn. "ok" er to bokstaver jeg vet drama-jenter hater. Sier hun "du er dum" svar kort med "ok" gi et lite smil og gå din vei. Ingen grunn til å fore dramalysten hennes. Lykke til Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutt_* Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Takk, akkurat det jeg trengte Men det som er veldig dumt, er at jeg har en svak følelser for henne. Jeg liker henne faktisk. Og jeg er ganske enig at hun er en stor drama queen. Hun lager drama av hver minste ting, svarer jeg ikke hun så vil hun ikke snakke med meg på dager. Jeg synes at det er dumt at alt måtte ende som dette. Vi hadde en fin tid sammen. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Det er ikke over bare fordi du skal sette på ignorerings-modusen din. Det viser bare at du ikke godtar å bli behandlet som du har blitt, og hvis hun har noen interesse av å fortsette med deg vil hun begynne å føye seg etter det og bli mer og mer hyggelig igjen. Hvis hun ikke gjør det, men bare fortsetter er nok desverre interessen borte. Men ingenting er over før det er over. Lenke til kommentar
tess0 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Viss ho ikkje hadde brydd seg hadde ho vell ikkje gått på deg og oppført seg slik. Eg trur ho berre er ute etter oppmerksomheit. Kanskje ho ikkje trur du liker ho så derfor går ho i "hat"modus. Det kan vere mange ting, men på ein eller anna måte bryr ho seg:P Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutt_* Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Det tror jeg også egentlig. Har også merket at hvis jeg henger med andre jenter, så oppfører hun seg ganske rart. Liksom avogtil pleier jeg å komme bort til vennene hennes, og ta en prat med de. Og plutselig bare stikker hun. Men jeg skjønner ikke hvorfor hun oppfører seg som en bitch rundt meg, og ikke bare snakker hun dritt også. Får se hvordan det utvikler seg Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutt_* Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Tar bare tråden opp igjen og oppdaterer den; Har merket i det siste at hun har blitt mer vennelig igjen, hun har faktisk begynt å snakke til meg igjen. Noe jeg er glad for. Så jeg bestemte meg for å sjekke ut hvor på treet hun lå, så jeg sendte en meldning til henne. Der jeg spurte hva hun gjor på, og noen par minutter seinere får jeg meldning tilbake, og hun spør på hva JEG gjør på. Så hun bryr seg... Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Kanskje hun har innsett at hun ikke kan oppføre seg som hun har gjort. Men det er viktig nå at du ikke går over i en pus/tøffel-modus, for da vil hun fort falle tilbake til gamle takter. Hold hodet kaldt, og behandle henne som du gjør med en kamerat. Vennlig, men ikke tilbedende. Lykke til videre Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutt_* Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg skal i allefall ikke gå under henne. Vi har begynt å små snakke på skolen, men orker ikke å legge henne til facebook eller msn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå