TheMartine Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Incubus spilte i 2007: Aaaakk. Vondt i sjela. Hva jeg skulle gitt for å se Incubus! Jeg var ett år for sent ute =/ Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Har de ikke sagt at de slipper to headlinere før jul? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Hovefestivalen er uaktuelt for meg nå som det kræsjer med Roskilde. Er det noen som har lyst til å ta over denne tråden? Dere kan åpne en ny tråd så kan jeg be en moderator om å flytte dette over i den nye tråden. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Er du nødt til å legge ned tråden selv om du ikke skal på Hove, da? Det er vel bare å la væreå skrive her? Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Har de ikke sagt at de slipper to headlinere før jul? Jo, det har de Håper det blir noe bra noe da! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Jeg trenger ikke legge ned tråden, men jeg regner med dere ønsker en litt bedre førstepost. Dere kan selvfølgelig skrive en førstepost og sende meg den på PM om noen gidder det. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Startet ny tråd. Skal prøve å oppdatere førstetråden. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Da kan dere ta det i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0#entry14838894 Problemet om jeg fletter er at innleggene blir sortert på dato, slik at Olum sitt uansett vil stå først. Så vi får gjøre det på denne måten, om det føles som en dårlig løsning for noen så send gjerne en pm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg