TheMartine Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Hvor mye koster det for festival pass på Roskilde? Det tror jeg ikke de offentliggjør før billettsalget starter 1. desember, men det pleier ikke være så innmari dyrt, med tanke på at det varer lenger enn Hove og at camping er inkludert i billettprisen, i motsetning til Hove. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg tror det først og fremst kommer av at Danskene i Roskilde har råd til å ha billigere billetter, enn at Hove-folka er griske. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg tror det først og fremst kommer av at Danskene i Roskilde har råd til å ha billigere billetter, enn at Hove-folka er griske. Jeg tror det er en blanding. Men så er det ingen hemmelighet at Hove-folka ikke har verden beste greie på økonomisk styring heller, da. Det er i hvert fall den dyreste festivalen jeg noensinne har vært på. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Alt er dyrt på Hove alt ifra øl til Nugatti tuber Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Derfor bor og spiser jeg hjemme og sykler/båter ut til Hove på formiddagen. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Eneste da er du ikke får. The festival feeling. Er litt kjipt å være den eneste som har sovet godt å lukter godt. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Tror nok at jeg skal få festivalfeeling uansett. Kan vel bare kjøpe campingpass senere om jeg finner ut at jeg vil campe også. Endret 25. november 2009 av Knewt Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Eneste da er du ikke får. The festival feeling. Er litt kjipt å være den eneste som har sovet godt å lukter godt. Det hadde jeg lett ofret for å bo under ordentlige forhold, altså. Greit nok i år, da det var sinnsykt bra vær, men så heldig er man ikke hver gang. Jeg driter i festivalfeeling, egentlig. Jeg vil bare høre fete band, jeg. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Hehe, jo sant. Vi hadde ikke veldig bra vær under Norway rock men det var fortsatt sykt digg. bodde ikke på campen da hadde STOR lavo hos en kompiss så vi hadde tilgang på dass osv. hadde jo god Festival feeling da. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Ja, man må jo ikke bo i en søppelfylling for å ha det gøy på festival. Det er jo ikke TG heller, liksom. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 haha, Nice Neida sant det. Hadde det dog ikke søplefylling hos oss på TG heller da? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Nei, ikke akkurat hos oss, kanskje, men sånn jeg ser det, får man TG-feeling av å sove på TG, enn mann får festivalfeeling av å sove på festival. Men på Hove er det nesten bare å glemme å leie seg et hotellrom eller noe, da, for de det markedet melker prisene maks under festivaluka. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Det som er fint med hove er at det ikke er så langt hjemmefra. eller etv. bare sove hos kjentfolk Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg synes det er ganske langt hjemmefra, jeg. Tror ikke jeg har noen kjentfolk i området, heller =/ Jeg er spent på hvilke artister de slipper framover, altså. Så langt er det ikke noe jeg gidder reise så langt for å se, men de pleier jo å glimte til mot sommeren. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Nei Hadeland - arendal er langt. De slipper vel aldri headlinere før nermere sommeren nei. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Jeg håper på A Day To Remember og Suicide Silence etter noen litt artige innlegg fra Admin på hoveforumet. Ellers hadde Blink-182 vært kult, sammen med Misery Signals, Justice, Paramore, Set Your Goals, The Dillinger Escape Plan, Your Demise, Death Is Not Glamorous og Comeback Kid. Endret 25. november 2009 av xBoffen Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg hadde gjort i buksa om Hove booka Bombay Bicycle Club. Jeg hadde også blitt vill av glede om de henta inn Ralph Myerz and the Jack Herren Band, Dunderbeist, Fort Minor, Gatas Parlament, Jj, Iron and Wine, Snow Patrol, Yeasayer, The Shins eller Incubus. Hadde faktisk reist enkommelig tur-retur Arendal for hvilket som helst av disse bandene <3 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Incubus og Yeasayer har jo spilt på Hove tidligere, men hadde ikke vært ueffent å få de tilbake! Toffen gjorde ifølge forumposter absolutt alt for å få tak i The Shins i 2008, og hadde de praktisk talt i boks. Men de glapp i siste liten, og det var mange som ble skuffa.. får håpe han fortsatt tenker på oss som vil ha The Shins Men får jaggu også håpe på noe tilsvarende det fantastiske været i fjor! Det var jo helt perfekt. Utrolig varmt og sol absolutt hele tida. Noe annet enn i 2007 og 2008, haha.. Angående priser på Hove blir det i det minste ikke separat camping og teltpass i 2010, noe som har vært ganske på trynet tidligere. I camppasset får man nå også teltpass, i det minste. Hove er fortsatt dyrt i forhold til Roskilde, men jeg finner ingen argumenter for å si at det ikke er verdt å ta turen. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Når spilte Incubus? 2007? Og Yeasayer er jo et av verden beste liveband, så jeg ser ingen grunn til å ikke hente dem tilbake. Jeg kommer nok til å se an en del faktorer før jeg bestemmer meg for å stikke nedover en gang til. Programmet, naturligvis, men også været. Jeg orker ikke bo i telt om det skal regne hver dag, og jeg gidder ikke bla opp flere tusen for tak over hodet heller. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Incubus spilte i 2007: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg