Gå til innhold

Får ikke installert MW2 fordi spillet ikke er gitt ut ennå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

Får heller ikke installert det. Datoen er riktig.

Men jeg får meldingen om at steam er for opptatt.

Må være helt rett i at steam er en trojansk hest.

Det er jo umulig å installere ett spill man har kjøpt og betalt :(

Gir spillet 7/10 på grunn av dette. Mye verre enn GTA IV greia men GTA IV fungerte ivertfall.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Er rimelig irritert over at det kreves online-forbindelse og at man er avhengig av Steam på denne måten. Etter en rekke forsøk fikk jeg endelig kontakt med Steam og den misvisende feilmeldingen forsvant. Men nå driver den og laster ned spillet, men nedlastingen går utrolig tregt. Hva er dette for noe tull? Jeg har kjøpt spillet på DVD, det skal da ikke være nødvendig å laste ned spillet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Prøv på nytt, DVD installasjonen startet plutselig hos meg etter å ha prøvd på nytt etter steam begynte å laste ned spillet.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Prøv på nytt, DVD installasjonen startet plutselig hos meg etter å ha prøvd på nytt etter steam begynte å laste ned spillet.

har samme problemet, men etter flere forsøk så begynte steam endelig å installere fra cden. Tror alle spill jeg installerer ved hjelp av steam har samme problemet. Steam har vært på markedet en god stund nå så jeg skjønner ikke hvorfor de fikser ikke problemet. Ting som dette ødelegger folks troverdighet til steam.

Lenke til kommentar

Takk, men for et rot. Jeg stoppet Steam og valgte Reinstall. Når står det "Installing" i Steam og MW2 installereren sier "Installing from Disk...".

Det tyder på at installereren ble forvirret første gangen siden den ikke fikk skikkelig kontakt med Steam. Etter noen forsøk fikk den kontakt og den valgte da å starte nedlasting av spillet (11 GB og 40 KB/s ville ta en "evighet"). Jeg drepte hele Steam-prosessen (siden den gikk i bakgrunnen) og startet valgte Reinstall slik du foreslo. Da begynte den endelig å installere fra disk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...