gamer949 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 DEn gamle pc'en in yter ikke så mye nå, så jeg har tenkt og kjøpe ny pc. Jeg har sett litt på denne: http://www.netonnet.no/art/data/laptop/lap...8124608,3003%29 Tror dere at jeg kan spille med den? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Jeg tror pc'en er så absolutt egnet til pc spilling. Den vil såklart ikke drive f.eks Crysis på fullt uten lagg, men den tar spill ganske bra utifra det jeg har sett. I7 prosessorene er ganske så robuste. edit: 1,6 ghz på fire kjerner, men er det med eller uten clock? Noen har turbo boost som øker klokkefrekvensen. Endret 10. november 2009 av Slettet-1ZSK0pUMX2 Lenke til kommentar
gamer949 Skrevet 10. november 2009 Forfatter Del Skrevet 10. november 2009 Jeg tror pc'en er så absolutt egnet til pc spilling. Den vil såklart ikke drive f.eks Crysis på fullt uten lagg, men den tar spill ganske bra utifra det jeg har sett. I7 prosessorene er ganske så robuste. edit: 1,6 ghz på fire kjerner, men er det med eller uten clock? Noen har turbo boost som øker klokkefrekvensen. Jeg tor at dette er uten turbo boost Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå