elvenbow123 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Aften Folkz Min pc vil ikke skru seg på ordentlig... når jeg trykker på Pwr knappen så starter den, går i kanskje 5 sekunder, deretter skrur den seg av. Etter og ha vært av i kanskje 5 sekunder så skrur den seg på igjen, nå så bare står den der og bråker... alle vifter og slikt går, men null reaksjon på skjermen/tastaturet får ikke noe kontakt, samme med musa. Altså, pcn bare står og går uten at noe egentlig skjer, jeg prøvde og skifte hdd'n men dette hjalp ikke, akkruatt samme greie. Hvis jeg skrur pcn av i den lange prosessen og skrur den på igjen, da starter den slik som jeg beskrev i stad i "fase 1" Men hvis dere har noen forslag på hva som kan være galt så kom med det ! Thankser på forhånd! Lenke til kommentar
elvenbow123 Skrevet 10. november 2009 Forfatter Del Skrevet 10. november 2009 Sorry hvis jeg er litt utålmodig Ingen forslag? Lenke til kommentar
pjerr Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Sorry hvis jeg er litt utålmodig Ingen forslag? trolig harddisken som har gjett seg!! Lenke til kommentar
elvenbow123 Skrevet 10. november 2009 Forfatter Del Skrevet 10. november 2009 Sorry hvis jeg er litt utålmodig Ingen forslag? trolig harddisken som har gjett seg!! skrev at jeg prøvde og skifte disk, tviler på at begge diskene har samme problem ;D men takk for svar Lenke til kommentar
zulo Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hvis det ikke er reaksjon på skjermen er det enten ram,skjermkort eller cpu som er problemet. Hvis det ikke kommer noe pip fra pcn og du har en intern høytaler så er det cpu vil jeg tro. Prøv å ta ut cpu og sette den inn igjen. Lenke til kommentar
elvenbow123 Skrevet 10. november 2009 Forfatter Del Skrevet 10. november 2009 Hvis det ikke er reaksjon på skjermen er det enten ram,skjermkort eller cpu som er problemet. Hvis det ikke kommer noe pip fra pcn og du har en intern høytaler så er det cpu vil jeg tro. Prøv å ta ut cpu og sette den inn igjen. tok pretty much alt ut og inn igjen i sted men kan prøve og sette inn en annen, eldre cpu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå