viranth Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Har akkurat flyttet. Tok med meg modemet jeg hadde i gamle leiligheten. Bestilte flytting og fikk tilsendt et nytt modem. Uansett, det gamle modemet gir meg 17869 og 3710 i hastighet på itavisen, mens det nye gir meg 7707 og 1038. Hva skjer? Og hvilke skal jeg bruke? Er det slik at når flyttingen skjer, vil det gamle slutte å virke? Lenke til kommentar
Youcef Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Det gamle modemet er låst mot en profil, og denne profilen vil bli slettet når flyttingen er bekreftet og i orden. Så antageligvis vil ditt gamle modem slutte å fungere etter en periode, men jeg ville jo brukt dette til det sluttet - om du får en såpass stor hastighetsforskjell. Men det viser jo bare at du kan få like stor hastighet på ny adresse som på gammel, så om du bevisst har bestilt et mindre produkt på nye adresse - eller om CD sier de ikke kan levere mer - er jo enda et mysterium, men du kan da altså få det Vet ikke helt hva mer du vil frem til her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå