Tesso Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Fancy: -Det må ha ei side med "glass"dør. Kjølig: -Ha vifter, gjerne store, eller moglegheit for det. Ljos: Ljos i PCen er eit +. Kabinettet eg har no har ljos i sidevifta på kabinettet og frampå kabinettet. Desse er blåe, og blått er ganske fint:p Usb: Uttak frampå er kjekt å ha. Stillheit: Ordentlege fester, stødigheit, dempande matte? Tyngde: Aliminium er eit +. Bruk: GamingPC. Størrelse: Minst midtower. Har stort skjermkort som kræsjer i harddiskene i kabinettet eg har. Plass: Har 2 disker og 1 cd rom i. Trenger ikkje så alfor mykje. Pris: Varierar etter kor mykje eg har lyst på det. Topp prioritet: Utsjånad Kjøling&lite bråk God plass til framtidige oppgraderingar, solid. Kanskje litt vell detaljert, men her er lista, nokon idé til kva eg kan kjøpe? Lenke til kommentar
Sushi1337 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg har HAF 922 og er veldig fornøyd. Det er stillegående og ser helt greit ut. Det er rødt LED lys i frontvifta som man kan skru av og på (hvis det var viktig med lys). Inni er det GOD plass. Men det har ikke en "glassdør" side. Et annet du kan se på er jo Antec 1200 Lenke til kommentar
tess0 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Nokon som veit noko om http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=495633 NZXT LEXA S Midi Tower Sort - korleis er dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå