martinz Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Hei, Jeg ønsker å sende en enkelt melding mange ganger til en mottaker. Altså det samme innholdet mange ganger, som en bulk-sending. Er dette mulig på noen måte? Jeg har en Nokia telefon og jeg forsøkte å skrive inn mottaker-nummeret flere ganger, men det ble likevel bare sendt en SMS. Finnes det kanskje noe på nettet for å sende bulk-meldinger fra eget nummer? Jeg har forøvrig Sheriff-abn. fra Tele2. På forhånd takk for alle svar! Endret 10. november 2009 av martinz Lenke til kommentar
Loff1 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hvilket behov har du for å gjøre det? Lenke til kommentar
martinz Skrevet 10. november 2009 Forfatter Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Hvilket behov har du for å gjøre det? For å være med i en konkurranse, hvor man har bedre sjanser for å vinne etter hvor mange meldinger man sender inn. Snakker her om opp mot flere hundre meldinger. Endret 10. november 2009 av martinz Lenke til kommentar
martinz Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 Lite forslag her, men jeg fikk til en grei løsning ved hjelp av Nokias PC Suite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå