PederD Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hei Skal gå til innkjøp av projektor, BenQ W600 og i tillegg hjhemmekino-receiver, men lurer på hvordan jeg kan sende tv-signalene til projektoren og vise tv på lerret. Trenger jeg noen form for dekoderboks eller spesielle kabler. Regner med at dette kan kobles inn i receiveren som igjen er koblet til projektoren. Håper noen kan gi svar på dette MVH. Peder Lenke til kommentar
Mr. Nibble Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 En digital-tv dekoder boks er absolutt å anbefale. Regner med at dette kan kobles inn i receiveren som igjen er koblet til projektoren. Det er korrekt, bruk gjerne HDMI kabler. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hei joiner her jeg. Jeg også har lurt på hvordan man kan spille av TV på projektor. Hva trenger jeg, hva slags kabel må jeg bruke for å få best mulig bilde? Jeg har GET (dårligeste boxen), og projektor med S-Video, YpbPr, DVI-D og VGA Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Då har du ikkje anna valg enn S-video via Scart-utgangen på Get-boxen. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Takk for svar! Det vil si at jeg trenger denne type kabel? http://www.komplett.no/img/p/1200/332210.jpg Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Det stemmer ja, men ikkje kjøp Monster, dei er ikkje verdt prisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå