Karlson Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hei Fikk en Nokia N79 til jul i fjord. Fram til nå har batteriet funket veldig bra, og holdt i 4 - 5 dager. For noen uker siden ble det plutselig veldig dårlig, og jeg er nødt til å lade det annen hver dag. Har ingen prosseser kjørende, og søker heller ikke etter 3G-nett(dette slo jeg av etter at batteriet begynte å bli dårlig). Mobilen har ikke blitt utsatt for noe spesielt. Er det noen som har en anelse om hva som kan ha skjedd? Lenke til kommentar
xaco Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 batterier blir dårligere med tiden, så er nok bare det. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 10. november 2009 Forfatter Del Skrevet 10. november 2009 Poenget er at det ble veldig dårlig rett over natten, altså ikke en gradvis forverring. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 Bumpety-bump Lenke til kommentar
xaco Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 som sagt er det størst sansynlighet for at det bare har blitt dårlig over tid. ellers er det en produksjonsfeil. er vel 1 års garanti på bateri mener jeg, gå til stedet du kjøpte mobilen og reklamer. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 Er det vanlig at batterier blir plutselig dårlig i løpet av ett døgn da? Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 er vel 1 års garanti på bateri mener jeg, 6 måneder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå