anbar Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 vet noen av dere om noen alternative rehobuser til 3,5 bays og hvor de selges... jeg leter og leter men finner ikke så veldig mye bra takk for alle svvar... ps: hadde vært fint med direkte url! Lenke til kommentar
anbar Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 thx... men har du noen andre? vil gjerne se gjennom markedet før jeg bestemmer meg ikke det at den reobussen er dårlig... bare ønsker litt variert tilbud Spanks Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Se litt runde på www.microplex.no og www.3dfxcool.no , må du ha 3.5"?? hvorfor ikke til vanlig cd-rom?(husker ikke størrelsen!) Lenke til kommentar
anbar Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 enkelt...5,25 bayen er brukt opp... desverre... lite kabinett.. den er forøvrig ikke til meg... men en som virkelig trenger støyreduskon på rommet *hirr hirr* Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 lag en selv? mye billigere og kulere. veldig enkelt også. Lenke til kommentar
anbar Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 greit... det hadde vært morro...men si meg... vet du om noen guider på nettet? trenger nooe å lese/se fra SPanKs Lenke til kommentar
EC Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Test av den fra 3dfx ser du her: http://www.overklokking.no/casemods/mini_r...obus/index.html Ellers vet jeg at Vantec kommer med noe nytt, antagelig rundt slutten av juni: http://www.overklokking.no/sitenyheter/130...0503/index.html (midterste bildet) Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 har laget tre stk rheobusser etter å ha lest denne guiden. kjøleribbe tok jeg fra en gammel P1, 7 kroner pr kanal bare for kjøling synes jeg er litt for mye. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Noen som har prøvd denne? Den er veldig billig, og man får akkurat den fargen på dekselet som passer til kabinettet. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Noen som har prøvd denne? Den er veldig billig, og man får akkurat den fargen på dekselet som passer til kabinettet. For det første så er det til 3,5" han skal ha. For det andre så var ikke den særlig billig! 200kr er billig.. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 oops! sorry. dreit meg ut :oops: . Men den er faktisk billig. Hvis man ser på siden til 3dfxcool så koster den bare 150 spenn Lenke til kommentar
anbar Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 hehe... ja den var billig hviss det var for 150 kr... men som cobra så godt observerte :wink: jeg trenger 3,5"... hm...det var da visst ike noe stort marked... kanskje jeg burde prøve å lage selv... =) for dere som har gjort det.... hvor lang tid tar det..og hvor mye erfaring trenger man? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå