Instict Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Hei. Er det flere enn oss som har problemer med å spille med venner? Vi får ikke til å invitere hverandre til party, slik at vi kan spille i lag! Person 1: OPEN nat Person 2: OPEN nat Person 3: MODERATE nat Vi har prøvd alle mulige kombinasjoner ved invite, og det funker ikke på noen av oss. Vi har også prøvd å gå tilbake til MW, og der fungerer det helt utmerket. Jeg husker ikke helt feilmeldingen, men noe som "this session is no longer active" eller noe i den duren. Og om vi prøver "join session" så får vi "cannot connect to host". (husker ikke eksakt feilmelding) Er dette et MW2 problem? PSN problem? Eller kan problemet ligge hos oss? btw, spillet er helt sinnsykt bra Endret 10. november 2009 av Instict Lenke til kommentar
marama Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 så vitt jeg vet så kan du ikke være i private party når du søker på multiplayer.. må være i game chat.. var sånn på xbox i forrige uke ihvertfall. Lenke til kommentar
Instict Skrevet 10. november 2009 Forfatter Del Skrevet 10. november 2009 så vitt jeg vet så kan du ikke være i private party når du søker på multiplayer.. må være i game chat.. var sånn på xbox i forrige uke ihvertfall. For min del vil det ødelegge mye av spillet, om det du sier er sant. Må vel gå ann å spille sammen med venner. For min del var jo halve morroa å spille sammen med andre. Lenke til kommentar
johnny87 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg får det heller ikke til, jeg får ikke invitert en kompis og han får ikke invitert meg, de har jo gjort det mye mer komplisert enn i COD 4:( Lenke til kommentar
dreeas Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Sliter med akkurat det samme, vi har vært 6-7 stk som har prøvd forskjellige kombinasjoner for å invitere. Fant ut at hvis vi startet ps3en på nytt og tok "join session" hos noen som var i lobby på private match så gikk det. Dette må for F.. fikses fort. Har også åpnet alt av porter på routerne. Lenke til kommentar
marama Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 så vitt jeg vet så kan du ikke være i private party når du søker på multiplayer.. må være i game chat.. var sånn på xbox i forrige uke ihvertfall. For min del vil det ødelegge mye av spillet, om det du sier er sant. Må vel gå ann å spille sammen med venner. For min del var jo halve morroa å spille sammen med andre. får spille med venner, men alle som spiller må være i game chat.. ikke i private chat.. men nå snakker jeg om 360... sannsynligvis det samme på pl3 Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 så vitt jeg vet så kan du ikke være i private party når du søker på multiplayer.. må være i game chat.. var sånn på xbox i forrige uke ihvertfall. For min del vil det ødelegge mye av spillet, om det du sier er sant. Må vel gå ann å spille sammen med venner. For min del var jo halve morroa å spille sammen med andre. får spille med venner, men alle som spiller må være i game chat.. ikke i private chat.. men nå snakker jeg om 360... sannsynligvis det samme på pl3 Må man allerede være i et game, er det det du mener? Sliter med dette selv =S Lenke til kommentar
Candey Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Fikk ikke til i går selv, inntil vi prøvde å slette hverandre og legge til hverandre på nytt. Så sendte vi invite, funker som bare det. Men tungvint selvsagt! Lenke til kommentar
Crex Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Fikk ikke til i går selv, inntil vi prøvde å slette hverandre og legge til hverandre på nytt. Så sendte vi invite, funker som bare det. Men tungvint selvsagt! på ps3 eller xbox? fikk heller ikke dette til i går på ps3. trenger jeg åpen nat? for jeg har liksom ikke orket å åpne den før.. Lenke til kommentar
Candey Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Fikk ikke til i går selv, inntil vi prøvde å slette hverandre og legge til hverandre på nytt. Så sendte vi invite, funker som bare det. Men tungvint selvsagt! på ps3 eller xbox? fikk heller ikke dette til i går på ps3. trenger jeg åpen nat? for jeg har liksom ikke orket å åpne den før.. PS3 ja. Du må ha open nat. Altså nat type 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå