Gå til innhold

Resette ruter - hjelp?

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg prøver å åpne porter på routeren min slik at jeg kan hoste på Warcraft 3. Problemet er at jeg ikke får åpnet porter på grunn av at jeg ikke er administrator. Her er feilmeldingen jeg får: "Only administrator can change the configuration." Jeg har en Topcom Skyr@cer WBR 754SG-router.

Vet noen hvordan jeg får administratorautoriteter, eller har noen kunnskaper om dette emnet?

Tusen takk for svar!

- Jasl

Endret av Jasl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøv å logg deg på som admin / admin

Det har jeg prøvd. Har prøvd utrolig mange forskjellige login name og passord til nå..

Standard skal være admin/admin, men det funker ikke. Jeg kommer inn som user ved å skrive user som login name og lar passordfeltet være blank. Admin og pw blank funker ikke though. Som sagt har jeg prøvd utrolig mange forskjellige login name og passord, for meg ser det ut som å resette routerens innstillinger tilbake til fabrikkens, eller ringe leverandøren min. Faren min påstår vi ikke har passord, men isåfall må noen ha vært innom vår ruter og endret på innstillingene eller leverandøren vår må ha satt eget login name og passord....

Om jeg resetter innstilligene, må jeg sette opp mange innstillinger og gå gjennom mye avansert arbeid? Eller vil ruteren konfigurere seg automatisk? Vet noen noe?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...