arnebellinda Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Har i dag et oppsett med Q8200, 8GB ram og 5 harddisker i ulike Raid løsninger. Har ikke tenkt å oppgradere til i7 på en stund da maskinen ikke er så gammel. Maskinen blir i hovedsak brukt til bilde og videoredigering, ikke noe spilling. Vil jeg merke noe forskjell ved å bytte ut Q8200 prosessoren jeg har i dag, med en Q9550. Forutsatt at man ikke klokker.. klokkehastigheten er jo 2,3GHz vs 2,8GHz og L2 4MB vs 12MB.. Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 hvis programene du bruker støtter flere kjerner (noe de mest sansynligvis gjør) så vil du nok merke litt ja Lenke til kommentar
arnebellinda Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 hvis programene du bruker støtter flere kjerner (noe de mest sansynligvis gjør) så vil du nok merke litt ja Bruker Adobe premiere, den støtter flere kjerner ja.. Men begge prosessorene er 4 kjerners... Ikke så mye som skiller dem på papiret, derfor jeg lurer på om det vil bli noen forskjell i praksis.. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Sjekk hierakiet her: http://www.tomshardware.co.uk/best-gaming-...ew-31735-6.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå