rottweiler Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 hei,lurte på om det er mulig og gjøre det jeg spør om nå. på xboxen har jeg 2 profiler,den ene profilen er det xbox live på og den andre profilen er det ikke live på,så har jeg kommet lenger på et spill med profilen som det ikke er live på,så lurte på om man kunne flytte sava filene fra den uten live og til profilen med live? Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 hei,lurte på om det er mulig og gjøre det jeg spør om nå. på xboxen har jeg 2 profiler,den ene profilen er det xbox live på og den andre profilen er det ikke live på,så har jeg kommet lenger på et spill med profilen som det ikke er live på,så lurte på om man kunne flytte sava filene fra den uten live og til profilen med live? kan du ikke bare legge saveingsene over på et minnekort og hente dem inn igjen på annen profil? Lenke til kommentar
rottweiler Skrevet 10. november 2009 Forfatter Del Skrevet 10. november 2009 hei,lurte på om det er mulig og gjøre det jeg spør om nå. på xboxen har jeg 2 profiler,den ene profilen er det xbox live på og den andre profilen er det ikke live på,så har jeg kommet lenger på et spill med profilen som det ikke er live på,så lurte på om man kunne flytte sava filene fra den uten live og til profilen med live? kan du ikke bare legge saveingsene over på et minnekort og hente dem inn igjen på annen profil? er det mulig da? Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 har lurt litt på det samme, så jeg blir nødt til å prøve dette så fort jeg får kjøpt minnekort Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Det er nok ikke mulig med et minnekort. Savegame-filene er låst til sine respektive brukerkontoer. Det er mulig å endre savegamefila på en slik måte at andre brukere får adgang til den men da må du demontere Xbox-harddisken og koble den til en PC for så å bruke et program som gjør de riktige endringene. Ikke akkurat enkelt også. Så er det i tillegg en liten fare for banning av brukerkontoen på grunn av "tampering" men er usikker på hvor stor risikoen er. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg tror ikke du blir bannet av å overføre et spill. Du åpner hdd kobler den til pcen. Så resigner du saven med din spiller id. Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Microsoft virkelig gjort dette så tungvindt... en kompis av meg skal bytte fra 20gb til 120gb og har mange savegames, synd at må skru opp og surre med slikt. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Du må ikke skru opp om du bare skal bytte hdd. Dette er fordi savegamsene er lagret på iden din. Så når du vil at en annen profil skal få dem må du endre på iden. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Skal du bytte fra 20 til 120 GB så kan du bruke MS sitt Harddisk Transfer Kit, det ordner alt automatisk. Kittet får du hos MS om du ringer dem. Lenke til kommentar
hah90 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) du kan flytte hele brukerkontoen over fra hdd til minnekort da Endret 10. november 2009 av hah90 Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Takk for tipsene, skal videreformiddle dette asap Lenke til kommentar
Xerxen Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Hei..jeg er altså han kompisen som skal sette inn ny HD Så jeg kan altså flytte savegames fra 20gb til 120gb ved å bruke minnekort, eller må jeg ringe MS og få tilsendt et HD Transfer Kit? Eller begge deler? Jeg ringer MS Norge og hører..håper jeg finner telefonnummeret på xbox-sidene. Endret 11. november 2009 av Xerxen Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Hei..jeg er altså han kompisen som skal sette inn ny HD Så jeg kan altså flytte savegames fra 20gb til 120gb ved å bruke minnekort, eller må jeg ringe MS og få tilsendt et HD Transfer Kit? Eller begge deler? Jeg ringer MS Norge og hører..håper jeg finner telefonnummeret på xbox-sidene. Tlf til Xbox kundesupport Norge er : 800 14 174 Lenke til kommentar
Xerxen Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Hei..jeg er altså han kompisen som skal sette inn ny HD Så jeg kan altså flytte savegames fra 20gb til 120gb ved å bruke minnekort, eller må jeg ringe MS og få tilsendt et HD Transfer Kit? Eller begge deler? Jeg ringer MS Norge og hører..håper jeg finner telefonnummeret på xbox-sidene. Tlf til Xbox kundesupport Norge er : 800 14 174 Ty m8! Ringt inn. De sender meg et Transfer Kit, så nå går det vel i orden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå