int20h Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Samarbeidet som Microsoft og Novell startet i 2006 bærer fortsatt frukter med hundrevis av felles kunder. Les mer Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg tror dette er til det beste for alle og ser positivt på dette. Det som derimot er trist er at Netware tapte kampen. Mye var overlegent i det men bare NDS fra det kom er fortsatt meget overlegent AD men det er ikke alltid det beste som vinner. Lenke til kommentar
karakas Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Mener å ha hørt at MS fikk lisenser til en verdi av noe sånnt som 260 millioner dollar (litt usikker på hvilken valuta det var, men siden det var i en amerikansk podcast så regner jeg med at det var dollar) når de inngikk samarbeidet og at de allerede hadde solgt noe sånnt som 240 millioner av disse. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Fortsatt er det mange delte meninger om dette samarbeidet, men samarbeidet har i hvert fall ført til en god del felles kunder som kjører både Novell Linux- og Microsoft-produkter side om side. Jeg synes dette var litt vanskelig å forstå, jeg sier ikke at det er feilformulert e.l., men heller uklart formulert. Kan hende det bare er meg som måtte lese på nytt ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå