nichny Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Skal nå gå til anskaffelse av mitt første speilreflekskamera og skal gå for Canon eos 450D. Men jeg tenkte bare å kjøpe kamerahuset og kjøpe til et annet objetiv enn det som er med på kit`ene. Så da er det store spml om dere kan komme med tips til hvilket objektiv dere anbefaler å begynne med Tenker å utvide etter hvert, men må ha et å begynne med. Tenkte på max 5000kr. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Vil tippe de fleste her kommer til å anbefale deg Tamron 17-50 f/2,8...og jeg kan ikke motsi det på noen måte. Ellers kan du jo se om du finner Canon 17-55 f/2,8 brukt. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Tamron'en komme snart i butikkene i ny utgave da med innebygget stabilisering,noe som gjør objektivet enda mer attraktiv. Lenke til kommentar
to88he Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Anbefaler Tamron 17-50mm F/2.8, er veldig fornøyd med den. Har angret senere på at jeg kjøpte kit. Lenke til kommentar
Lid/Ran Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 I følge prisguiden så er det 300,- kroner i forskjell i billigste pris med og uten IS-objektiv. Om situasjonen er slik når du skal handle så er det jo bare tull å ikke kjøpe kit. Greit å ha som backup. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå