Deluze Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Slik jeg ser det (som jeg har skrevet i de tidligere postene utenom den siste) vil det ikke kunne komme mye godt ut av å ljuge på seg noe hvis TS er ute etter et forhold. Men for all del, TS trenger ikke å proklamere sin jomfrudom hvis situasjonen ikke tilsier at dette er naturlig. Altså hvis jenta spør synes jeg det blir for dumt å ljuge, hvis jenta ikke spør trenger TS ikke å gi henne muntlig eller skriftlig advarsel. Nå er den saken her over for min del. Lenke til kommentar
Ziera Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Slik jeg ser det (som jeg har skrevet i de tidligere postene utenom den siste) vil det ikke kunne komme mye godt ut av å ljuge på seg noe hvis TS er ute etter et forhold. Men for all del, TS trenger ikke å proklamere sin jomfrudom hvis situasjonen ikke tilsier at dette er naturlig. Altså hvis jenta spør synes jeg det blir for dumt å ljuge, hvis jenta ikke spør trenger TS ikke å gi henne muntlig eller skriftlig advarsel. Nå er den saken her over for min del. hehe da er vi jo faktisk enig da:P Lenke til kommentar
SondreSnurr Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Det kan jo hende hun finner det interessant at du er jomfru og synes det er spennende å lære deg opp. Men køyesenga hørtes temmelig stusselig ut må jeg si. Ta det hos henne eller et hvilket som helst annet sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg